Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jeg har fået nok.
Fra : max

Dato : 08-08-03 19:31

Jeg har prøvet at få lidt gang i denne NG, guderne ska vide jeg har
blandet mig i stort set alt, inspirerende ind i mellem, håber jeg og
sefølig de vrøvlede (kontroversielle) indlæg har der også været mange
af. Nu gider jeg ikke mere.!!
Til dem der har gidet lege, det har været sjovt og lærerigt og det er
99% af det-- ikke helt så naivt som det lyder.) Favel favel -max-

Fra : John Sahl

Dato : 08-08-03 19:39

max wrote:
> [...]
> blandet mig i stort set alt, inspirerende ind i mellem, håber jeg og
> sefølig de vrøvlede (kontroversielle) indlæg har der også været mange

hvaaaa, max er det varmen der driller dig?

Hvad er det du forventer af gruppen?

Hvad er det du ikke forventer af gruppen?

Og smid nu lige et link hvor vi i fremtiden kan følge dine lækre
billeder.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Alex W

Dato : 08-08-03 19:54

Hej Max

Du kan da ikke bare sådan forsvinde ud af usergroup sådan liige...

Vi bliver jo alle fattigere ... du er jo en lun fætter der fotografere godt
... og som alle kan lærer noget af ...

Hygge
Alex W

Fra : Jan

Dato : 08-08-03 20:45

> [...]
> Til dem der har gidet lege, det har været sjovt og lærerigt og det er
> 99% af det-- ikke helt så naivt som det lyder.) Favel favel -max-

Nu er det ikke kvantiteten af indlæg, men kvaliteten der hæver niveua'et en
NG og du behøver jo heller ikke kommentere alle indlæg, så jeg kan da godt
forstå du er løbet lidt sur i det nu.

Måske trænger du bare til en lille ferie

Jan

Fra : MaRk

Dato : 08-08-03 23:11

> [...]
> Til dem der har gidet lege, det har været sjovt og lærerigt og det er
> 99% af det-- ikke helt så naivt som det lyder.) Favel favel -max-

Er du fuld :-?

Nae, men jeg er da ked af at du smutter...

-Mark

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 08-08-03 23:25

max wrote:
[snip]
> af. Nu gider jeg ikke mere.!!

æv! - *suk* - nå, men: tusind tak for det du ga'.

mvh (og gid du må finde andre som har lige så meget glæde og gavn af dig)

Jesper Brunholm

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-08-03 00:02

> [...]
> Til dem der har gidet lege, det har været sjovt og lærerigt og det er
> 99% af det-- ikke helt så naivt som det lyder.) Favel favel -max-

Pladder med dig, hvad pokker skulle du gøre uden mig

M.V.H....Benny..

Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-08-03 06:38

Fri, 8 Aug 2003 20:30:56 +0200, skrev max:

> [...]
>Til dem der har gidet lege, det har været sjovt og lærerigt og det er
>99% af det-- ikke helt så naivt som det lyder.) Favel favel -max-

Max, du skulle have pakket det lidt mere ind - lissom forberedt os
lidt mere på din beklagelige bortgang. Ingen kan eller vil forhindre
dig i at træffe den beslutning, men som det allerede fremgår, er vi
nok lidt forvirrede. Er der en bestemt grund til at du ikke gider at
lege med mere, eller er du bare lige pludselig "fed up"?

Man KUNNE måske forestille sig at du ville kigge forbi - bare en gang
imellem? Det er næsten ikke til at bære, at det skulle være SÅ
definitivt!.

Oooh well, du ønskes alt godt fremover og vi håber at en masse andre
mennesker (åbenbart bare ikke os - uhuuuu) får glæde af at se dine
dejlige og hyppigt anderledes billeder.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Tom

Dato : 09-08-03 08:32

> [...]
> Til dem der har gidet lege, det har været sjovt og lærerigt og det er
> 99% af det-- ikke helt så naivt som det lyder.) Favel favel -max-

Sådan er det......nogen går og andre kommer til
Held og lykke fremover

--
Tom

Fra : lars bo

Dato : 09-08-03 08:44

Hej Max
Det mener du forhåbentligt ikke.
For så returnerer jeg den nye scanner du inspirerede mig til at anskaffe
igår, men det er forhåbentligt et udslag af varmen.
Naturligvis er det lidt trægt her i gruppen, men med dine gode billeder skal
vi nok få gang i billedsnakken, så kom nu tilbage.
--
hilsen
lars bo

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 09-08-03 16:54

max <ma22x@hotmail.com> skrev:
>Jeg har prøvet at få lidt gang i
> [...]

Hej Max

Det er da ærgeligt at du forsvinder fra gruppen. Jeg har da nydt
godt af de råd du er kommet med, og dine billeder som altid har
været spænde og inspirerende at se på. Men held og lykke frem over.

MVH

Thomas

Fra : Rene

Dato : 09-08-03 17:04

Ok .... !

Fra : jo

Dato : 09-08-03 18:47

Ja Ja ha det godt Max.
jesper

Fra : Lasse Nielsen

Dato : 11-08-03 18:40

Tjae max; jeg må da indrømme, at jeg er en smule skuffet over dit
tilbagetog.
Når jeg åbner (åbnede) for Gruppen, var det bl.a. for at se, om du havde
fundet et nyt spændende motiv.
For, ligesom Kurt mener jeg, at du har altså det dér ...lige en drejning af
motivet ... du ser noget vi andre ikke ser; og det vil vi så gerne lære af.

Og så var jeg også så spændt på, om du monstro investerede i en S3 til
efteråret, for jeg sidder her og sluger begærligt alle indlæggene om 'hvad
skal jeg købe'. Er i den situation, at jeg har et tre år gammelt Oly 1,3mb
kamera, der ærligt talt er blevet lidt usexet. Sidder så her og venter (og
spekulerer, og pludselig så sker det) på den gunstige situation, der
fortæller mig, at det et dslr, jeg skal købe (men hvilket....?) eller om det
et af de gode dyrere kompaktkameraer jeg skal investere i. Njah ... jeg ved
det jo godt - det skal være dslr. Min pengepung ved det bare ikke endnu.

Du bør vende tilbage i ny og næ med en kommentar; vise et billede, gøre
noget.

Og til dem, der ikke fangede max's hjemmeside:
http://home19.inet.tele.dk/maxarte/

Lasse's far