Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny foto side
Fra : Yaro

Dato : 08-08-03 10:52

Hmm glemte lige et link til siden

www.yaro.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 08-08-03 12:20

Yaro wrote:

> www.yaro.dk

Det er nogle ret lækre billeder du har liggende under månedens foto!
Hvad bruger du for et kamera?

Hvad hjemmesiden angår:

tjah - du skal nok se din stavning efter i kanterne - det hæver
oplevelsen af en side en del.

Jeg synes at en del af siderne er _meget_ længe om at komme frem (- her
på en 1mbit forbindelse), jeg er ret sikker på at du mister besøgende på
det hvis du ikke gør noget ved det.

Jeg tror at du har en stavefejl i linket til farvefoto.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-08-03 13:29

On Fri, 08 Aug 2003 13:20:29 +0200, Jesper Brunholm
<nospam@brunholm-scharff.dk> wrote:

>Hvad hjemmesiden angår: ...

Enig. Og nu vi er ved det: linksene virke ikke i min opera 6.05.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Tom Wagner

Dato : 08-08-03 13:37

On Fri, 8 Aug 2003 11:51:39 +0200, "Yaro" <yaro@ofir.dk> wrote:

>Hmm glemte lige et link til siden
>
>www.yaro.dk

Jeg kan godt lide dine billeder og side, men det ville være rart med
nogle små tumber, man kunne klikke på.

Hilsen Tom

Fra : lars bo

Dato : 08-08-03 15:09

Hej Yaro
De billeder jeg har fået frem er ganske flotte, for nu at sige det på jysk.
Men tiden er utrolig, så det må du se på, og så vil det være en ide med
nogle thumbnail's så man kan se hvad det er man åbner/eller ej.
Og måske en mere inspirerende index-side ville være på plads, en der siger
mere om dig og siden.
God arbejdslyst, og kom igen.
--
hilsen
lars bo

Fra : Coach [4130]

Dato : 08-08-03 19:17

Fine foto's.

En del af dem, fra ca. billede 10 og frem, virkede ikke hos mig.

Og jeg troede siden var nede, men vupti, så var den der pludselig.

Rimelig længe om at komme frem på skærmen. (ca. 15sek på 1mbit forbindelse)
Det er for længe.

glæder mig til at se når du får fixet nogle af de ting.

mvh
Bri@n