Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[Analog] Dias rammer
Fra : Christian Cederberg

Dato : 07-08-03 07:38

Hej gruppe

Hvor kan man købe Gepe 3 mm rammer m/Anti-Newton glas billigst muligt?
Det billigste jeg indtil nu har set er hos Japan Foto, hvor de koster
1300 kr for 1000 rammer.

Med venlig hilsen
Christian Cederberg
----
Besøg min jernbanehjemmeside http://cederberg.homepage.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-03 12:06

Det er da billigt

De er dyrere i Tyskland....

Venlig hilsen
Karsten Hartmann

Fra : Kurt Hansen

Dato : 07-08-03 14:25

Thu, 7 Aug 2003 13:06:05 +0200, skrev <KHS>:

>Det er da billigt
>
>De er dyrere i Tyskland....

Hmmm, hvis man kigger på den tyske eBay, er der da mange billige
rammer at få. Man kan enten byde på nogle af auktionsnumrene, eller
man kan købe nogen af de varer der tilbydes som "Sofort kaufen" til en
fast pris.

Se feks. http://makeashorterlink.com/?Z40212585. Her er der 240 rammer
til 9,99 Euro og det svarer til en tusindstykspris på 312 kr.

Der er p.t. 101 artikler i kategorien Foto & Camcorder >
Dia-Fotografie > Diarahmen. Se selv på www.ebay.de

Husk dog at der kommer porto på, ligesom überweisung af Euro koster et
gebyr i banken.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Bo Bjerre

Dato : 07-08-03 19:41

"Kurt Hansen" <kurtFJERNDETTE@towle.dk> wrote in message

> Husk dog at der kommer porto på, ligesom überweisung af Euro koster et
> gebyr i banken.

Visse banker (f.x. Sydbank) tilbyder en grænsekonto, der muliggør overførsel
i Euro til tyske konti uden gebyr, og til den rigtige vekselkurs, og ikke
turist kurs. Handler man meget på Ebay kan det godt betale sig.

Bo //

Fra : Kurt Hansen

Dato : 07-08-03 20:31

Thu, 7 Aug 2003 20:41:01 +0200, skrev Bo Bjerre:

> [...]

>i Euro til tyske konti uden gebyr, og til den rigtige vekselkurs, og ikke
>turist kurs. Handler man meget på Ebay kan det godt betale sig.

Tak for en interessant oplysning. Du skriver (f.x. Sydbank) - kender
du andre? Ikke at jeg har noget imod sønderjyder, men ....

Fra : Bo Bjerre

Dato : 07-08-03 20:44

> Tak for en interessant oplysning. Du skriver (f.x. Sydbank) - kender
> du andre? Ikke at jeg har noget imod sønderjyder, men ....

Jo, der er også mulighed for at oprette noget lignende i union-bank syd for
grænsen.
http://www.google.dk/search?q=gr%C3%A6nsekonto&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en

Bo //