løst batteri....
Fra : Martin Berentzen

Dato : 04-04-01 18:16

HEJ!

Er det mig der er noget galt med eller gælder det for næsten alle Nokia
mobiltelefoner at batteriet sidder løst efter få ugers brug. Jeg har en
Nokia 6210 og batteriet sidder løst... Jeg havde før en Nokia 5110 med samme
problem, men jeg troede det var et enkelttilfælde

Martin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-04-01 22:11

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail.tele.dk> wrote in message
> Er det mig der er noget galt med eller gælder det for næsten alle
Nokia
> mobiltelefoner at batteriet sidder løst efter få ugers brug. Jeg har
en

Det er vist et generelt problem blandt mobiltelefoner, Bosch har det
også. Prøv at efterspænde alle synlige skruer i telefonen.

--

Men venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : Erik Einum

Dato : 05-04-01 01:25

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev
> "Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail.tele.dk> wrote
>
> Det er vist et generelt problem blandt mobiltelefoner, Bosch har det
> også. Prøv at efterspænde alle synlige skruer i telefonen.

Har hørt om/sett problemet på 5110 og 6110, men ikke på 6150, 7110 og 6210.
Tror ikke det er noen skruer som kan strammes til for å behjelpe dette.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Morten Juel

Dato : 05-04-01 07:15

> Har hørt om/sett problemet på 5110 og 6110, men ikke på 6150, 7110 og
6210.
Jow min gamle 7110 havde det også !

> Tror ikke det er noen skruer som kan strammes til for å behjelpe dette.
Nope ;o( men en 3310 kan ike lave det nummer ))

Mvh
Morten

Fra : John K

Dato : 05-04-01 13:57

> Har hørt om/sett problemet på 5110 og 6110, men ikke på 6150, 7110 og
6210.
> Tror ikke det er noen skruer som kan strammes til for å behjelpe dette.

Nokia 6150 har da samme problem - i hvert tilfælde på en del af serien.

Det er da vist også samme konstruktion som på fx. 6110.

Mvh

John K

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 05-04-01 19:52

"John K" <sydfynsfm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nokia 6150 har da samme problem - i hvert tilfælde på en del af serien.

Jeg er ihvertfald en af de uheldige
Jeg har lagt et lille foldet stykke papir mellem batterie og telefon...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Erik Einum

Dato : 06-04-01 16:06

"John K" <sydfynsfm@hotmail.com> skrev

> Nokia 6150 har da samme problem - i hvert tilfælde på en del af serien.
>
> Det er da vist også samme konstruktion som på fx. 6110.

Samme konstruksjon som på 6110 m.fl., men min 6150 som ble kjøpt februar 98
og som min mor nå har er veldig lite løs i batteriet. Min fars 6110 som ble
kjøpt mer enn et år senere er veldig løs. Og denne 6150 er brukt mye mer, og
hardere enn min fars 6110. Har hørt om flere med 5110 og 6110 som har hatt
samme problem, men knapt nok sett det på 6150, 6210 og 7110.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Møgelmose

Dato : 06-04-01 16:55

Dertil vil jeg så sige at jeg har lige det omvendte problem med min
(forrige) 5110.....

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 06-04-01 20:47

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev
> Dertil vil jeg så sige at jeg har lige det omvendte problem med min
> (forrige) 5110.....

Det omvendte av løst batteri? At det sitter for godt fast da eller? Sikker
på det ikke er noe seigt mellom batteri og tlf, Cola f.eks.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : H@M

Dato : 05-04-01 06:11

Placer er stykke "tykt"-tape bag på batteriet
så skulle det problem være løst