Catdancer
Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 13:32

Hej med jer!
Er der nogen der ved hvor man kan købe en Catdancer. Jeg har længe
ville have en til kattene, men jeg har ikke kunne finde nogen. Måske
kan man købe en på nettet?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger ventes i uge 33

Fra : Michael Nielsen

Dato : 11-08-03 13:42

www.catdancer.com skulle have dem.

Knus Linda

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 13:50

Hej Linda!
Ja, det kunne selvfølgelig være en mulighed *G*
Tak

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 33

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-08-03 14:26

In article <n43fjvcv7p1ofbk5547407rg5snptj9j8r@4ax.com>, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

> Hej med jer!
> Er der nogen der ved hvor man kan købe en Catdancer. Jeg har længe
> ville have en til kattene, men jeg har ikke kunne finde nogen. Måske
> kan man købe en på nettet?

Hvis du heller vil handle "dansk" fås den også her:

http://www.felismir.dk/legetoj.htm

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 14:32

Hej Ann!
Tak skal du ha Kattene sidder allerede og plager om alt det
legetøj Jeg har nemlig lovet at de får skiftet al deres gamle
legetøj ud

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 33

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 11-08-03 22:52

Hej Louise.
Der kommer en opskrift på hvordan man kan lave den, i næste nummer af
Huldrekatten.

Mvh. Else.

Fra : Simon Rasch

Dato : 13-08-03 22:49

Jeg har været inde og se den, men kan ikke ud fra billedet se hvad den "går
ud på".

Kan det forklares ?

Dina

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:n43fjvcv7p1ofbk5547407rg5snptj9j8r@4ax.com...

Fra : Birgitte

Dato : 14-08-03 07:46

"Simon Rasch" <simon.hansen@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har været inde og se den, men kan ikke ud fra billedet se hvad den
"går
> ud på".
> Kan det forklares ?
> Dina

Hej Dina
Catdanser er sjov...
Den er meget bevægelig da det jo i og for sig kun er et tyk stykke ståltråd
med et par presset stykker pap på.
Man kan evt. holde i den ene ende... og kattene vil så både stå på bagben og
prøve at fange tråden med papstykkerne.
Mine især Berlinetta mestre nu kunsten selv....hun tager den ene ende i
munden,- og 1-2-3 løber efter den anden ende og *fanger* den. *S*
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk