Udstillingen i Tåstrup - billeder
Fra : Preben Kittelmann

Dato : 11-08-03 08:57

Hej.

Jeg tog nogle billeder på udstillingen i Tåstrup.

Hvis nogle af Jer vil se dem,
kan de findes på denne adresse:

http://kixit.dk/kattetaastrup2003/
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Leyna

Dato : 11-08-03 09:23

On Mon, 11 Aug 2003 09:57:26 +0200, Preben Kittelmann
<fjern_dette.preben@kittelmann.dk> wrote:

>Hej.
>
>Jeg tog nogle billeder på udstillingen i Tåstrup.
>
>Hvis nogle af Jer vil se dem,
>kan de findes på denne adresse:
>
>http://kixit.dk/kattetaastrup2003/

Hæ, det var vist godt jeg ikke var med, for så ville jeg ha' ønsket at
få dem allesammen med hjem. Hvor er de dog skønne!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 09:32

Tak for kigget

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 33

Fra : Battlefield´s

Dato : 11-08-03 11:12

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for kigget
>
> Mvh. Louise
> Katteri DK Shuno Zahra
> Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk
> Venter killinger i uge 33

Hej
Hvordan gik det gruppens katte i Tåstrup?
Hilsen Vibeke, der var på prøve med hunden i stedet for.

---

Fra : Birgitte

Dato : 11-08-03 11:32

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvordan gik det gruppens katte i Tåstrup?
> Hilsen Vibeke, der var på prøve med hunden i stedet for.

Hej Vibeke
Der var frygtelig varmt i Tåstrup, men kattene klarede sig dog alligevel...
Berlinetta nfo gr5 fik sit CAGCIB, så det var vi glade for...
Joker Face mco gr6 fik CAC NOM, så vi var glade og ganske tilfredse.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 11-08-03 11:38

> Hej
> Hvordan gik det gruppens katte i Tåstrup?
> Hilsen Vibeke, der var på prøve med hunden i stedet for.

Emma (Footloose) Fik sit første CAC så det var jeg glad for
Chip fik igen en BOX - meeeen denne gang kom han lidt nemt til den.... de
andre hankatte var blevet hjemme p.g.a. varmen! Men pyt... Vi fik en flot
udtalelse til ham samt en FLOT pokal og masser af mad. Så det var jo ikke så
ringe endda.

Varmen klarede de, men de var vist MEGET glade for de køleelementer jeg
havde udstyrret buret med.

Det værste ved udstillingen var dog at jeg skar mig ret dybt på et glasskår.
Det tog ligsom lidt af glæden.

randi

Fra : Katrine Nederby

Dato : 11-08-03 11:50

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Hvordan gik det gruppens katte i Tåstrup?
> Hilsen Vibeke, der var på prøve med hunden i stedet for.

Mardol fik EX1 og NOM, så jeg kunne ikke være mere glad

Tillykke til jer andre med de flotte resultater Randi + katte fik jeg
hilst på. Birgitte dine katte fik jeg set, men fandt ikke dig

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Birgitte

Dato : 11-08-03 13:39

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tillykke til jer andre med de flotte resultater Randi + katte fik jeg
> hilst på. Birgitte dine katte fik jeg set, men fandt ikke dig

Hej Katrine...
Jeg fik nu også set Mardol Smuk og dejlig må jeg sige og velfortjent
sejr. Tillykke med det flotte resultat.
Jeg var også rundt alle vegne, både her og der...
Jeg havde jo en dommer der konstant lavede rokeringer...
Jeg fik hilst på et par stykker herfra Lars og Majer fik jeg da en lille
snak med *S*
Til alle vil jeg sige Tillykke med flotte resultater.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-08-03 10:03

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Katrine...

Hej Birgitte

> Jeg fik nu også set Mardol Smuk og dejlig må jeg sige og velfortjent
> sejr. Tillykke med det flotte resultat.

Taaak

> Jeg var også rundt alle vegne, både her og der...
> Jeg havde jo en dommer der konstant lavede rokeringer...
> Jeg fik hilst på et par stykker herfra Lars og Majer fik jeg da en lille
> snak med *S*

Ahaa. Så tror jeg nok, jeg så dig snakke med Lars, men jeg var ikke helt
sikker på, om det var dig og ville ikke bare bryde ind...Men mon ikke vi ses
til WS

Fra : Birgitte

Dato : 13-08-03 14:48

> Ahaa. Så tror jeg nok, jeg så dig snakke med Lars, men jeg var ikke helt
> sikker på, om det var dig og ville ikke bare bryde ind...Men mon ikke vi
> [...]

Hej Katrine
Jo mon ikke *S*
Vi kommer til WS med de samme to katte
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Morten Skjershede

Dato : 11-08-03 12:19

> [...]
> >

> Hej
> Hvordan gik det gruppens katte i Tåstrup?
> Hilsen Vibeke, der var på prøve med hunden i stedet for.

Hej!
Archiminos fik EX 1 (Killing)
Grazilia sit 3 CACIB og blve IC
Jonny Depp CAGCIB...og NOM
Vanilla (lille sortbroget "Muhko" også kaldet) EX1-BIV-NOM og BIS (Killing)
korthår.
i hård konkurrence med Katrines meget smukke og dejlige chokolade
Burmeser... og Marianne Seiferts dejlige Aby..OV hvor var det spændende.
Det endte 2-2 mellem Katrine og vores..så afgjort ved afgørelse ved uvildig
dommer Alvar Udin..
Katrine...du gav virkelig kamp til stregen..*GG* og helt sikkert..du + din
dejlige Burmeser pige havde afgjort været en lige så værdig vinder..Iøvrigt
tak for en hyggelig dag
Tak Helle for "Kyssene"..siger Jonny og Vanilla...de bragte held)
Og iøvrigt Tilykke til alle andre med de flotte resultater.

Ulrich & Morten

Fra : Lene Vang

Dato : 11-08-03 12:35

> [...]
> Tak Helle for 'Kyssene'..siger Jonny og Vanilla...de bragte held)
> Og iøvrigt Tilykke til alle andre med de flotte resultater.

Hejsa
Ved du hvordan det gik med Marianne's 2 små skønheder???

Med venlig hilsen
Lene Vang
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Katrine Nederby

Dato : 11-08-03 16:52

"Morten Skjershede" <mass@dk-yeoman.dk> skrev i en meddelelse

Hej Ulrich og Morten.

> [...]
> Burmeser... og Marianne Seiferts dejlige Aby..OV hvor var det spændende.
> Det endte 2-2 mellem Katrine og vores..så afgjort ved afgørelse ved

Det var næsten også mere spænding, end jeg kunne klare *g*, men samtidig
sjovt med så søde konkurrenter Det er ikke spor slemt at tabe til en
kat, man selv er lidt forelsket i. Vanilla er virkelig dejlig

> Katrine...du gav virkelig kamp til stregen..*GG* og helt sikkert..du + din
> dejlige Burmeser pige havde afgjort været en lige så værdig
vinder..Iøvrigt
> tak for en hyggelig dag

Også tak til jer...og alle andre jeg rendte på i løbet af dagen Det
bliver ikke sidste gang jeg udstiller på Sjælland...Og ihvertfald ikke nu,
hvor Mardol er kvalificeret til World Show *jubiii*

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 11-08-03 15:50

On Mon, 11 Aug 2003 12:12:28 +0200, "Battlefield´s"
<battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hej
>Hvordan gik det gruppens katte i Tåstrup?
>Hilsen Vibeke, der var på prøve med hunden i stedet for.

Hej vibeke

Jamen det gik faktisk godt især varmen taget i betragtning....kattene
sov heldigvis væk fra det hele ved hjælp af god afkøling fra
fryseelementer*S*

Peacemaker fik Ex 2, slet ikke så ringe endda
--
Camilla Sabroe

Fra : Battlefield´s

Dato : 11-08-03 15:56

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> sov heldigvis væk fra det hele ved hjælp af god afkøling fra
> fryseelementer*S*
>
> Peacemaker fik Ex 2, slet ikke så ringe endda

Hej alle
Tillykke med de flotte resultater, godt at kattene klarede varmen.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Kate

Dato : 12-08-03 22:10

Preben Kittelmann <fjern_dette.preben@kittelmann.dk> wrote in

> Hej.
>
> Jeg tog nogle billeder på udstillingen i Tåstrup.
>
> Hvis nogle af Jer vil se dem,
> kan de findes på denne adresse:
>
> http://kixit.dk/kattetaastrup2003/

Tak for kigget. Jeg fik desværre ikke tid til at kigge derud selv, men
der var jo nok som sædvanligt en masse skønne mislinger

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 12-08-03 23:13

Kate wrote:

men
> der var jo nok som sædvanligt en masse skønne mislinger

Ja, næsten alt for mange..
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Birgitte

Dato : 13-08-03 14:51

"Preben Kittelmann" <fjern_dette.preben@kittelmann.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg tog nogle billeder på udstillingen i Tåstrup.
> [...]

Hej Preben
Jeg har også været inde og se billederne... Det er faktisk min kat som bare
viser Bagdel på det første billede *S*
Det er typisk Joker, blot at vise bagdel *S* Men til gengæld er min datter
tydlig og klar på samme billede
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk