Mig syn's mig så!
Fra : Tina

Dato : 11-08-03 06:23

Mig syn's mig så en flue på mors gardiner.

*pling pling pling* og mors gardiner hængte ikke længere så pænt...

Mig syn's os' mig snusede noget lækkert ved mors computer.

*ritch* og mors tastatur hængte i en tynd tråd fra skrivebordet.

Mig stor dreng, mig jagtede fluer for mor.

*hyyyyyyyyl hviiiiiin* mor siger, mig ikke må drøne op på marsvinenes bure
med 180 i timen.

Mig må heller ikke spise de store edderkopper ude på badeværelset.

Mig må ik' noget.

Mis.

Fra : Niels Peter

Dato : 11-08-03 08:44

Tina wrote:

> [...]
> bure med 180 i timen.
>
> Mig må heller ikke spise de store edderkopper ude på badeværelset.

Det lyder, som om du hygger dig, Mis. Men hvorfor må du ikke spise
edderkopper?

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Tina

Dato : 11-08-03 11:34

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse
> Tina wrote:

> Det lyder, som om du hygger dig, Mis. Men hvorfor må du ikke spise
> edderkopper?

Han må ikke spise dem, for de gør et stort arbejde i kampen mod fluerne.
Badeværelset er meget fugtigt i disse dage, med optimale betingelser for
både edderkopperne og fluerne. Hellere edderkopper i hjørnerne, end summende
fluer overalt

Misser mor,
Tina

Fra : Niels Peter

Dato : 11-08-03 12:31

Tina wrote:

> Han må ikke spise dem, for de gør et stort arbejde i kampen mod
> fluerne.

Ja, så må han jo hellere hjælpe edderkopperne med at tage fluerne

Niels Peter

Fra : Louise Hansen

Dato : 11-08-03 14:53

> Ja, så må han jo hellere hjælpe edderkopperne med at tage fluerne

Hi hi, herhjemme er misserne særdeles effektive - de klarer BÅDE fluer
OG edderkopper! Men de er selvfølgelig også tre om arbejdet, såh...

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 12-08-03 22:06

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in

> Ja, så må han jo hellere hjælpe edderkopperne med at tage fluerne
>
> Niels Peter

Jamen, Mowgli har lige sagt at det er for vaaaarmt at jage fluer og
edderkopperne gemmer sig helt oppe under loftet hvor de er umulige at
fange, så den flue jeg knaldede en på bærret ville Mowgli meget gerne
spise

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 11-08-03 20:29

On 11/08/03 7:23, in article 3f3727a3$0$24698$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
"Tina" wrote:

> Mig må heller ikke spise de store edderkopper ude på badeværelset.
>
> Mig må ik' noget.
>
> Mis.

Hej mis
Spørg mor om du må komme på besøg her - så må du spise alle de edderkopper
du kan finde, og få en reje for hver edderkop
Fortsæt bare med at gøre alt det du ikke må *gg*

Knus

Charlotte & Den lille prins
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com