Rumvæsen
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 10-08-03 21:56

Pernille har tit sagt, at Polgara er et rumvæsen. Nu er en af hendes
(Polagaras altså) medsammensvorne tilsyneladende landet i vores have:
Hjææælp!

Med venlig hilsen
Else Gyldenkærne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dorthe Kirstejn Jens~

Dato : 10-08-03 22:04

> Pernille har tit sagt, at Polgara er et rumvæsen. Nu er en af hendes
> (Polagaras altså) medsammensvorne tilsyneladende landet i vores have:
> [...]

Hej Else
Hvad er der du vil have hjælp til ? Send et billede af væsenet !!!

Med venlig hilsen
Dorthe Kirstejn Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 11-08-03 00:12

"Dorthe Kirstejn Jensen" <dorpetraKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f36b3229383b@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> Hvad er der du vil have hjælp til ? Send et billede af væsenet !!!

Dorthe: Du skal bare trykke på linket (kommer lige her i reprise:
)

Til alle: GISP! Det er åbenbart mere omfattende end jeg troede.

Mvh. Else.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-08-03 22:54

Uha Else, sådan nogle væsner har jeg oz nogle stykker af. Måske man
skulle kontakte medierne - ku være vi ku blive berømte

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=6&folder=594&limit_start=0&limit_user=15

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 07:38

Sig mig, Joan! Er det ikke den killing jeg solgte til dig for snart et
år siden? Gad vide hvem af forældrene der bærer
rumvæsengenet????*GUUULP*

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 33

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-08-03 23:45

In article <3f36b15bd712b@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Else Gyldenkærne
<gyldenkaerneKATTE@BAKKEpost.tele.dk> wrote:

> Pernille har tit sagt, at Polgara er et rumvæsen. Nu er en af hendes
> (Polagaras altså) medsammensvorne tilsyneladende landet i vores have:
> Hjææælp!

Hæ - de er da overalt... bare se her - ørerne er bare camouflage...

http://siamis.com/alien1.jpg

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 10-08-03 23:46

Else Gyldenkærne skrev i en meddelelse
> Pernille har tit sagt, at Polgara er et rumvæsen. Nu er en af hendes
> (Polagaras altså) medsammensvorne tilsyneladende landet i vores have:
> Hjææælp!

Uha da Else - jeg tror snart der er tale om en invasion - jeg vedlægger
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Isabella&picnumber=2133
som bevis på at jeg personligt oplevede Nærkontakt af Tredie Grad sidste
nytårsaften

Mvh Tina - og tre misser der bliver lidt nervøse af al den snak om
rumvæsener.
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-08-03 07:27

Altså Else,

det er det jeg siger - Tramponianerne er overalt!!

Kan også afsløre at killingerne tilsyneladende er små baby-Tramponianere
(shhh, ikke noget med at nævne det for killingekøberne, vel?), de har i
hvert fald en del af deres mors sære vaner allerede....

/Pernille

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-08-03 07:34

*GGG* ja det skal nok vise sig at den gamle
katte-gyser "the uncanny" har ret, kattene er i
fuld gang med at overtage jorden

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 07:50

Vi er også blevet indvaderet, og så oveni købet i forklædning! Jeg har
ihvert fald ikke set sådan en Trampoianer før!
Kig hvis I tør: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=199

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 33

Fra : Kate

Dato : 12-08-03 22:00

Else Gyldenkærne <gyldenkaerneKATTE@BAKKEpost.tele.dk> wrote in

> Hjææælp!

Hæhæhæhæ, ja godt jeg ikke bor i nærheden af nogen af jer med sådan
nogle uhyrer i omegnen

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar