Ny mitte
Fra : DK-Pisik

Dato : 10-08-03 12:43

Så har vi fået en ny lille mitte hjem. Selina kan ses på min hjemmeside
http://www.pisik.dk ! Hun har taget turen i denne varme i stiv pote.

Hun er virkelig en lille sød og meget mild pige. Meget nysgerrig ...
allerede efter 2 timer her var hun rundt at undersøge - det synes jeg er
flot efter 11 timers transport i denne hede

Vores andre dyr (pånær Trold som forventet måtte sættes til afkøling) har
taget fint imod hende. Dejligt nok.

/ Inger Kaya
DK-Pisik

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-08-03 13:19

Hej Inger

Stort tillykke med Selina, hun er da en nuser
lille sag. ih hvor er Trold heldig, jeg vil også
gerne til afkøling

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : DK-Pisik

Dato : 12-08-03 08:16

Der er nu nye billeder af Selina på vores hp.

/ Inger Kaya
DK-Pisik