katte kilinger
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 10-08-03 12:29

Jeg har for mange killinger ... kender i nogle der står og savner nogle
........ svar pr personlig mail da jeg ikke er herinde hver dag

de kan ses på
http://www.abou.dk/doesgang/doed.HTM
De er fra 2 forskellige kul

--
Mojne Der Fra Kai

WWW.ABOU.DK

Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 10-08-03 12:44

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har for mange killinger ... kender i nogle der står og savner nogle
> ....... svar pr personlig mail da jeg ikke er herinde hver dag

> [...]

Her er ikke kun et eksempel på overskudskillinger,
men også på overskudsmennesker
Hvordan kan man have så lidt respekt for levende væsner ?
Hvor er det sørgeligt........

Hilsen Ann

--
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !

Fra : Louise Viborg

Dato : 10-08-03 12:56

Hej Ann!
Fuldstændig enig, hvis det her er den traditionelle historie om folk
der ikke kan finde ud af at neutralisere deres udekatte!

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 32

Fra : Louise Viborg

Dato : 10-08-03 12:45

Hvordan er de små søde pus blevet til?

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-08-03 13:15

Hej Kai

Det var da et usmageligt navn på hjemmesiden,

Dine hunkatte har gjort hvad hunkatte nu gør,
parret sig, det er dig som menneske, der burde have været klogere, og fået
neutraliseret kattene.

At du truer med aflivning, hvis ingen vil have dem,
viser bare at du _er_ lige så usmalig som hjemme-
side navnet antyder, og at killingerne (og dine
hunkatte) vil være bedre tjent med en aflivning,
end at risikere at ende hos nogle som dig.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Dorthe Kirstejn Jens~

Dato : 10-08-03 13:33

> [...]
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

TIL KAI

Jeg kan kun tilslutte mig de ovenstående indlæg - jeg kan ikke acceptere
en fremgangmåde som din. Mit håb er at du forhånbentligt får dem aflivet
på forsvarlig vis, og fremover får dine hunkatte neutraliseret !!! Men
du har også mulighed for at snakke med kattens værn, det kan jo være de
kan hjælpe dig af med dine uønskede katte.
En skam at du ikke ser her hver dag, det kunne du blive meget KLOGERE af
!!!

Med venlig hilsen
Dorthe Kirstejn Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 10-08-03 13:43

Det havde jeg slet ikke set i min frustration!!! Det var dog noget af
det værste! Det er tydeligt han vil have folk skal have ondt af de
uskyldige små, så de bare ikke KAN lade være emd at få en.
Meget usmageligt!!!

Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 32

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 10-08-03 13:56

OK hør nu her .... det er virkeligheden!

Hvis jeg aflever dem til kattens vern eller line så er chansen for at de
bliver aflivet STOR !!!

Hvis i køber hakke bøf kød så er det også Hakket døde dyr!

Der er alt for mange katte her i danmark og det enste jeg kan have det
dårligt over er at jeg kun har fået steleriset 1 af mine hun katte.
Men jeg har 5 katte så jeg har gjort mit

Jeg KAN ikke beholde dem ... Hvad vil i have ? Skal jeg bare dumpe dem et
sted ???
De VIL blive aflivet hvis der ikke fidnes et hjem til dem og dermed sider
de på en form for døds gang !

Og jeg vil tuder hele vejde derhen og tilbage igen når jeg skal aflever dem
et sted hvro jeg ved der er stor sandsynlighed for at de bliver aflivet. Og
det sammen vil sked hvis jeg selv får dem aflivet .......
MEN DET ER VIRKELIGHEDEN !!!!

Jeg kalder det bare det hvad det er .......!!!

Jeg er MEGET glade for mine dyr ..... tag ikke fejl af det ..... men nogle
gange bliver vi som ansvarelige mensker nød til at sige de skal død .....
nogle af disse dyr spiser vi også! Men lad os sørge for de har det godt mens
de er her..... det er vores fucking pligt!

..... Og det spørsmål om hvordan de er blevet lavet ..... øøøøø hvad ???
det ene kul i vores seng og det andet i naboens lade .......
Var det svar nok?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-08-03 14:15

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> writes:

> Der er alt for mange katte her i danmark og det enste jeg kan have det
> dårligt over er at jeg kun har fået steleriset 1 af mine hun katte.
> Men jeg har 5 katte så jeg har gjort mit

Nej, det er ikke at gøre dit, at neutralisere en ud af fem katte. Det
er fire for lidt.

> [...]
> et sted hvro jeg ved der er stor sandsynlighed for at de bliver aflivet. Og
> det sammen vil sked hvis jeg selv får dem aflivet .......

Når du nu går ned for at få dem aflivet, så tage de fire fertile
hunner med og få dem neutraliserede. Så slipper du for at skulle gå
den tunge gang igen.

> [...]
> nogle af disse dyr spiser vi også! Men lad os sørge for de har det godt mens
> de er her..... det er vores fucking pligt!

Hvis man er ansvarlig, så sørger man netop for at det ikke sker.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-08-03 14:19

Kai skrev
<Der er alt for mange katte her i danmark og det enste jeg kan have det
dårligt over er at jeg kun har fået steleriset 1 af mine hun katte.>

Det er så her, hvor jeg er uenig med dig, efter
min mening har du _ikke_ gjort dit, for så ville
du ikke have haft 2 kuld "overskudskillinger" nu,
hvis du ikke har råd til neutralisation, så giv dem
p.piller mens du sparer sammen til det, en hunkat
kan blive drægtig 8 dage efter hun har født, så der
er måske allerede flere kuld på vej.

< Men jeg har 5 katte så jeg har gjort mit >

Niks.........hvadenten man har 1 eller 10 katte
er man ansvarlig for dem allesammen, derunder
hører også at sørge for at de ikke laver uønskede
killinger.

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Mette

Dato : 10-08-03 14:22

> [...]
> OK hør nu her .... det er virkeligheden!
>
> Hvis jeg aflever dem til kattens vern eller line så er chansen for at de

Til Kai!

Hvis du afleverer killingerne til kattens værn bliver de IKKE bare aflivet!
Det gør de kun hvis de er syge!

Men problemet er vel nærmere at det i så fald vil koste dig, for kattens
værn tager ikke bare dine killinger, for så lærer du jo ikke en skid af det
vel! Det koster Kroner at komme af med Dine killinger.

Det er Dit problem og Dig der skal stå til ansvar for hvad Dine katte laver,
så at Du kun har nået at få kastreret en af dine 5 katte, er DIN skyld ikke
nogen som helst andres!

Så Nej, Du har IKKE gjort dit til at mindske problemet med for mange katte i
DK. For Du har jo netop IKKE fået kastreret dine katte & det er blandt andet
folk som Dig, der laver alle de overskuds katte der er her!

/Mette, med 3 kastrerede "overskuds" katte!
--
http://zeus.cyberdonut.dk/
http://choko.cyberdonut.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 10-08-03 14:24

On Sun, 10 Aug 2003 14:56:05 +0200, "Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk>
wrote:

> Hvis jeg aflever dem til kattens vern eller line så er chansen for at de
>bliver aflivet STOR !!!

L: Nå, tror du det???!!

> Der er alt for mange katte her i danmark og det enste jeg kan have det
>dårligt over er at jeg kun har fået steleriset 1 af mine hun katte.
> Men jeg har 5 katte så jeg har gjort mit

L: Du har da ikke gjort dit når du kun har fået neutraliseret en af
dine 5 katte!

> [...]
>sted ???
> De VIL blive aflivet hvis der ikke fidnes et hjem til dem og dermed sider

L: Nej, men hvis du havde været ansvrlig nok havde du fået
neutraliseret alle dine katte når de blev kønsmodne. Så sad du og de
stakkels killinger i denne situation. Ja, det er sgu kun killingerne
jeg har ondt af!

> [...]
>et sted hvro jeg ved der er stor sandsynlighed for at de bliver aflivet. Og
>det sammen vil sked hvis jeg selv får dem aflivet .......

L: Du får ihvert fald ikke en trøstende skulder hos mig!

> [...]
>nogle af disse dyr spiser vi også! Men lad os sørge for de har det godt mens
>de er her..... det er vores fucking pligt!

L: Ok, så hvis jeg ikke får solgt alle mine killinger, så skal de bare
dø eller hvad? Så er jeg ansvarlig? Jeg synes det er ansvarligt at
neutralisere de katte der ikke skal bruges i avl, og når vi får
killinger, så bor de hos os til de bliver solgt. Lige meget hvor længe
det så tager.

> ..... Og det spørsmål om hvordan de er blevet lavet ..... øøøøø hvad ???
>det ene kul i vores seng og det andet i naboens lade .......
> Var det svar nok?

L: Det var nu bare et forsøg på at være flink, istedet for at
"overfalde" dig lige med det samme! Det kunne jo være det var nogle
tilløbende katte der havde været drægtige i forevejen. Så det var
egentlig flinkt ment, men øhhh..sorry...det skal ikke gentage sig!

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 10-08-03 15:01

Normalt svare jeg ikke på indlæg som denne, men det her er dog den værste
jeg nogensinde har hørt!! Kaj hvor er du dog dum at høre på. Er der nogen
der kan sige mig hvorfor man ikke har et slags kørekort eller en prøve man
skulle bestå inden man bare kunne få husdyr?... hvis dette fandtes var kaj
med garanti DUMPET. Det lyder somom du bevidst har fået killinger og vidste
at hvis du ikke kunne komme af med´dem så kunne de bare smides ud med
skraldet. Stakkels stakkels dine katte.
Jeg kan ikke tale på de andres vegne, men jeg synes personligt at du er en
for langt ude og jeg håber aldrig jeg skal se et indlæg herinde fra dig
igen. Håber du kommer af med alle dine katte for ingen kat er tjent med at
ha et liv hos dig.

Vibeke

Fra : Dan Mortensen

Dato : 10-08-03 15:27

Hej

Ja jeg plejer heller ikke svarer på sådan nogle indlæg, men jeg kan snart
ikke holde min mund mere.
Hvis man har dyr lige meget hva det er for slags, sørger man normalt for at
ens dyr har det så godt som muligt, og lade en mormis få killinger og
derefter aflive dem vil jeg ikke kalde at give sine dyr et godt liv. Men det
er måske kun mig der synes det.
En anden ting der undre mig er at du Kai skriver at du har for mange katte,
hva så med alle de andre dyr du har, jeg kiggede lige på din hjemmeside. Jeg
kan så kun tænke på de hunde du har bliver de hvalpe også dumpet et eller
andet sted eller aflivet hvis ikke du kan få dem solgt.

Ja Nogen mennesker egner sig bare ikke til at have dyr

Hilsen Marianne

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 10-08-03 15:54

> Hvis jeg aflever dem til kattens vern eller line så er chansen for at de
> bliver aflivet STOR !!!

Ja men havde du været dit ansvar bevist var de slet ikke kommet til verden
!!!

> Der er alt for mange katte her i danmark og det enste jeg kan have det
> dårligt over er at jeg kun har fået steleriset 1 af mine hun katte.
> Men jeg har 5 katte så jeg har gjort mit

Gjordt dit ! hvad med de 4 du angler at neutralisere ? lad være med at få
flere end du vil sørge for .

> [...]
Og
> det sammen vil sked hvis jeg selv får dem aflivet .......

Jamen igen et klart syn på hvor lidt nogen finder at katten er vrd, du må
pænt påtage dig det ansvar det nu engang er kommet, da du valgte ikke at
lade dine katte alle neutralisere, men at lade dem rende og få killinger.

> Jeg er MEGET glade for mine dyr ..... tag ikke fejl af det ..... men
nogle
> gange bliver vi som ansvarelige mensker nød til at sige de skal død .....

Finder dig meget Uansvarlig ikke andet !!

Gitte
www.sacala.dk - killinger tilsalg

Fra : Leyna

Dato : 10-08-03 15:58

wrote:

>OK hør nu her .... det er virkeligheden!
>
> Hvis jeg aflever dem til kattens vern eller line så er chansen for at de
>bliver aflivet STOR !!!

Hvorfor tror du det? Er de da syge?

> Der er alt for mange katte her i danmark og det enste jeg kan have det
>dårligt over er at jeg kun har fået steleriset 1 af mine hun katte.
> Men jeg har 5 katte så jeg har gjort mit

Vi er enige i, at der er alt for mange katte her i landet, men grunden
til at der er alt for mange katte, er jo at sådan nogle som dig ikke
sørger for at neutralisere de katte, du allerede har taget til dig.
Og ja, du har skam gjort dit... til at der bliver endnu flere
overskudskatte. Var det mon det du mente?

> De VIL blive aflivet hvis der ikke fidnes et hjem til dem og dermed sider
>de på en form for døds gang !

Det var dog en ubehagelig indstilling du har til dine dyr!

> [...]
>et sted hvro jeg ved der er stor sandsynlighed for at de bliver aflivet. Og
>det sammen vil sked hvis jeg selv får dem aflivet .......

Du skal nok ikke forvente den store medfølelse herinde fra, for
ovenstående er i direkte modstrid med din kyniske indstilling iøvrigt.
Du har jo selv sat disse katte på "dødsgangen".

> Jeg er MEGET glade for mine dyr ..... tag ikke fejl af det ..... men nogle
>gange bliver vi som ansvarelige mensker nød til at sige de skal død .....

Ja, hvis de f.eks. er uhelbredeligt syge, men har man katte og man
IKKE ønsker at avle på dem, så lader man som ansvarlig dyreejer disse
dyr neutralisere. Det er faktisk billigere i det lange løb at lade
kattene neutralisere end det er at skulle blive ved med at gå til
dyrlægen for at få aflivet killinger.

>nogle af disse dyr spiser vi også! Men lad os sørge for de har det godt mens
>de er her..... det er vores fucking pligt!

DET kan vi kun være enige om, men så kan jeg heller ikke helt forstå,
at du ikke har ladet dine katte (ALLESAMMEN) neutralisere...? Det er
DIN pligt at sørge for at dine katte i hvert fald ikke producerer
flere overskudskatte!

Prøv at sætte en annonce i dba.dk eller guloggratis.dk for uanset hvad
jeg mener om din måde at have katte på, og din måde at skyde ansvaret
fra dig, så ser jeg gerne at kattene kommer til et gosdt blivende
hjem.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Louise Hansen

Dato : 11-08-03 00:15

Hej Kai!

Dit indlæg om dine "overskudskillinger" har virkelig chokeret mig dybt!
Jeg ville gerne lade tvivlen komme dig til gode og tro at din måde at
håndtere dine dyr på udspringer af uvidenhed, men som du udtrykker dig,
lyder det i mine ører mere, som om du faktisk er bevidst uansvarlig, og
det kan jeg bare ikke stiltiende acceptere!

"Det er virkeligheden", skriver du, at nogle killinger bliver født, og
at de bliver aflivet, hvis der ikke er nogen, der vil have dem. Det er
nok desværre sandt, men behøver DU at være en af de uansvarlige
katteejere, der bærer skylden for, at "virkeligheden" ser sådan ud???
Burde DU som en katteejer, der hævder at elske sine dyr, ikke tværtimod
være med til at bekæmpe denne "virkelighed"??? Du skriver, at når du har
fået én hunkat ud af fem neutraliseret, så har du "gjort dit", men hvad
så med resten af dine katte??? Personligt mener jeg bestemt ikke, at du
på nogen måde har "gjort dit", for det er dit og KUN dit ansvar, at
INGEN af dine katte får såkaldte "overskudskillinger", som du ikke er
villig til også at tage ansvaret for!!! Hvis du ikke ønsker killinger og
vil leve op til det ansvar, du automatisk påtager dig som katteejer, så
havde du fået ALLE dine fem katte neutraliseret eller i det mindste
givet dem p-piller på ansvarlig vis og forhindret, at de løb frit rundt
og parrede sig, som de lystede (hvis der ikke var råd til fem
sterilisationer på én gang, er det da en ærlig sag, for det ER jo dyrt,
men så kunne det jo gøres én efter én, efterhånden som du fik råd, mens
resten fik p-piller)!

Så skriver du også, at du er "meget glad for dine dyr", men hvis du
virkelig ER det, hvorfor behandler du dem så ikke derefter??? Igen ville
jeg have haft større forståelse, hvis dine handlinger havde skyldtes
uvidenhed, men udfra det, du skriver, viser du jo tydeligt, at du er
HELT klar over, hvad det er, du gør! At du oven i købet beskriver dine
uønskede "overskudskillingers" liv som "dødsgangen", det chokerer mig så
kraftigt, at jeg slet ikke kan finde ord til at beskrive, hvad jeg
føler!!! Det er simpelthen totalt uhørt!!! Og "skulle du bare dumpe
killingerne et sted", spørger du? NEJ, DU SKULLE HAVE SØRGET FOR AT
FOREBYGGE AT DE OVERHOVEDET KOM TIL VERDEN, HVIS DU IKKE VILLE HAVE DEM
OG VAR PARAT TIL AT PÅTAGE DIG DET FULDE ANSVAR!!!! Hvordan kan du få
dig selv til at hævde, at du er glad for dine dyr og samtidig
retfærdiggøre den ligegyldige og uansvarlige måde, du behandler dem på???
Jeg ved godt, at jeg faktisk beskylder dig direkte for at lyve nu, men
jeg tror ikke på, at du vil "tude hele vejen derhen og tilbage igen",
hvis du skal aflevere dem et sted, hvor de sandsynligvis blot bliver
aflivet, for havde dette været tilfældet, så ville du på forhånd have
sørget for, at en sådan situation aldrig ville kunne opstå!!! Det er nu
engang min mening!

Du mener, at det er vores pligt at tage sig af vores dyr og behandle dem
godt, så længe de er iblandt os? Jamen det vil jeg da give dig
fuldstændig ret i, men så var det måske en idé, at du selv levede op til
denne pligt og dette ansvar??? For det synes jeg bestemt ikke, det lyder
som om, at du gør - tværtimod! Jeg synes, at du forsømmer denne pligt
MEGET groft, og det gør mig ganske simpelt rasende!!!

Når dette så er sagt, ser jeg gerne, at der findes nye gode hjem til
dine "overskudskillinger" frem for, at de skal aflives, for det er da
bestemt ikke kattenes skyld, at deres ejer er uansvarlig og ligeglad, så
prøv eventuelt med en annonce i Gul og Gratis eller Den Blå Avis, som
Leyna også har foreslået. OG SÅ FÅ DOG DE HUNKATTE NEUTRALISERET, SÅ DER
IKKE KOMMER FLERE ULYKSALIGE KILLINGER!!!

Vrede og harmfulde hilsner fra Louise H.!

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 06:28

Drøngodt indlæg, Louise!!!!

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 33

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 10-08-03 16:33

Hejsa allesammen ..

Jeg har ingen kommentar til Kai's indlæg -- dem er der nok af allerede - og
lur mig, om der ikke kommer flere **SS**

Jeg vil bare skrive -- at den diskussion som har været i lange tråde her den
sidste tid, hvor nogle er blevet beskyldt for at føre hetz mod huskate
fremfor racekatte ( en holdning som vi har prøvet at forklare at vi slet
ikke har !! ) .. det er DETTE HER vi prøver at føre hetz mod !!!! Her er et
glimrende eksempel på ovreskudskillinger .. Tak Kai, kunne jeg næsten
fristes til at sige

Hilsen Pia ( som jo altså synes at Kais annonce og hjemmeside er
forkastelig, men jeg lovede jo at lade være med at kommentere ) ..

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-08-03 19:36

"Pia Lihme Petersen" <Pia@lihme.com> skrev i en meddelelse news:3f3665a2$0$32512$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
>
> Hilsen Pia ( som jo altså synes at Kais annonce og hjemmeside er
> forkastelig, men jeg lovede jo at lade være med at kommentere ) ..

Det var nøjagtigt samme tanke, jeg fik, da jeg læste indlægget!
Og hvis min hukommelse ellers ikke svigter, så er jeg temmelig sikker på, at Kai har skrevet lignende "annoncer" før!
Hvilket jo ikke er underligt med den sløsede og ansvarsløse indstilling han lægger for dagen!
Og oven i hatten, så forsøger han at skubbe ansvaret over på andre, ved at true med aflivning, hvis ingen vil have de i øvrigt dejlige killinger!
Hvor lavt kan man synke - alene den overskrift på siden, det er simpelthen under lavmålet!
Håber der nu er gået et lys op for dem, der mener der bliver "hetzet" mod huskatteavlere - for her er jo et nydeligt eksempel på, at kattene betaler prisen for sløseri og laden stå til mentaliteten!

mvh Eva

Fra : Jynis

Dato : 11-08-03 07:21

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

huskatteavlere - for her er jo et nydeligt eksempel på, at kattene betaler
prisen for sløseri og laden stå til mentaliteten!

Hej Eva
Her kan jeg kun give dig ret, disse killinger Katte er overskudskatte.
Men husk lige at det ikke er alle huskatte killinger der er
overskudskillinger , bare fordi man ønsker at finde gode hjem til dem.
Der vil altid kunne ske uheld ind imellem. Jeg synes nu ikke lige frem det
lyder sådan i Kais tilfælde.

Til Kai Hvis du ikke har råd til at få dine katte steriliserede alle på en
gang, Har du ganske enkelt for mange misser. Annonsere dem dog i gratis
aviserne , sæt dine annoncer op i div. forretninger, måske der er en lokal
avis i dit område. Der er også folk der gerne vil overtage voksne katte.
Nøjes dog med at have de dyr / katte du har råd til at have.
Jeg tvivler ikke på at du er glad for dine dyr, vi er alle glade for vores
dyr, ellers havde vi dem ikke. Der er bare det at der skal lidt mere til ,
og dette "til" er der desværer nogle få, der har svært ved leve op til, bla.
dig.
Vis din glæde ved dyrene ved at gøre noget ved problemet.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

mvh Eva

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 07:36

On Mon, 11 Aug 2003 08:20:48 +0200, "Jynis" <jynisFJERN@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>overskudskillinger , bare fordi man ønsker at finde gode hjem til dem.
>Der vil altid kunne ske uheld ind imellem. Jeg synes nu ikke lige frem det

L: Netop! Det var derfor jeg lagde så stille og roligt ud, fordi jeg
synes ikke folk er tjent med at blive "overfaldet" med det samme, hvis
det nu er en tilløbende drægtig kat der er moderen.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-08-03 20:27

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> writes:

> Og hvis min hukommelse ellers ikke svigter, så er jeg temmelig
> sikker på, at Kai har skrevet lignende "annoncer" før!

Så ja, der er lige et par stykker, og selvom han påstår at han giver
dem p-piller, så kan han altså ikke være ret god til det. Men man kan
jo også fornemme, at kattene bare er der for at fange mus og om en
enkelt eller to bliver kørt over, det gør jo ikke så meget.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-08-03 18:33

Fy for den hvor en indstilling til dyr. Og at kalde det for dødsgangen er f.
for langt ude. Helt ærlig, hvorfor ikke tage ALLE dine katte med ned så de
kan blive aflivet, for et liv hos dig er ikke værdigt for nogle dyr. Og når
du skriver at de er fra 2 forskellige kuld fatter man jo slet ikke at du
ikke får neutraliseret de stakkels hunkatte.

Linda

Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-08-03 20:37

Hvis der er plads vil Inges kattehjem måske tage dem, men på betingelse af
at du får alle dine katte neutraliseret.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : dena

Dato : 11-08-03 12:22

> Meget usmageligt!!!

Og tydeligvis ikke særlig kløgtigt..
Hvis I læser hans tidligere indlæg gennem Google kan I se hvor lidt det
nytter at prøve at snakke sådanne mennesker til fornuft..!
Kai, hvad skete der med denne plan, og hvad var der lige smart ved den?

"..derfor vil jeg bruge P-piller på mine hun katte så jeg selv kan lave nye
hvis jeg igen får løst." (2002-04-26)

Mvh Mette S.

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 12:56

Hej Mette!
Ja, det er nytteløst at tale sådanne mennesker itl fornuft. Det tror
jeg vil alle sammen jeg erfaret efterhånden. Og når amn så prøver
bliver man selv svinet til.

Mvh. Louise
Louise Viborg & Jakob Jensen