Hvis man havde for mange penge...
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-08-03 23:07

...kunne man kigge nærmere på disse sider (Kattesmykker)

http://makeashorterlink.com/?X1A622685

Og så er der da osse noget til katten - video!

http://kittyshow.com/index.html

Fra : Denise

Dato : 08-08-03 08:33

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNESsiamis.com> wrote in message
> ..kunne man kigge nærmere på disse sider (Kattesmykker)
>
> http://makeashorterlink.com/?X1A622685

Wow øreringe. Nedsat 248 $, så nu koster de KUN 992 $.
Hmmm, jeg tror jeg venter lidt
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-08-03 12:22

In article <3f335237$0$76133$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Denise
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

> Wow øreringe. Nedsat 248 $, så nu koster de KUN 992 $.
> Hmmm, jeg tror jeg venter lidt
> Hilsen Denise

Hvorfor dog det - et greb i lommen... *gg*
Men sjove er de...

Fra : Leyna

Dato : 08-08-03 10:03

On Fri, 08 Aug 2003 00:07:17 +0200, Ann Rudbeck
<webmaster@FJERNESsiamis.com> wrote:

>..kunne man kigge nærmere på disse sider (Kattesmykker)
>
>http://makeashorterlink.com/?X1A622685
>
>Og så er der da osse noget til katten - video!
>
>http://kittyshow.com/index.html

Hæ... Jeg tvivler stærkt på at mine katte gider at sidde stille og glo
tv! Hvad tænker de dog på de mennesker der fremstiller disse
produkter?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : CAMILLA SCHARFF

Dato : 08-08-03 18:32

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNESsiamis.com> skrev...
> ..kunne man kigge nærmere på disse sider (Kattesmykker)
> http://makeashorterlink.com/?X1A622685

Ja, der er et par fine nogle imellem - men prisen... *av*

Nå, men jeg fandt så denne side - og der er MANGE forskellige ting
(smykkerne er dog ikke lige mig...) - og jeg er fx *ret* vild med møblerne
(især chaiselongen... *suk*) og så de mange bøger (mantra til mig selv -
husk at købe en lottokupon, husk at købe en..... osv.)
http://www.catsplay.com

Mvh. Camilla

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-08-03 18:57

In article <R7RYa.2766$fQ2.2541@news.get2net.dk>, CAMILLA SCHARFF
<c.scharff@get2net.dk> wrote:

> Ja, der er et par fine nogle imellem - men prisen... *av*

Jaeh - derfor det med for mange penge...

> [...]
> (især chaiselongen... *suk*) og så de mange bøger (mantra til mig selv -
> husk at købe en lottokupon, husk at købe en..... osv.)

Jeg faldt for den lille lænestol m. tylhimmel *g* - har dog min tvivl
om hvor længe den ville se sådan ud... eller måske sådan en sovesofa
med overdyne, kan lige se Ditte dér, det lille luksusdyr... he..

Og så bogen "Meditations for Cats Who Do Too Much - Learning to Take
Things One Life at a Time "...

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 08-08-03 19:35

Ja - der gemte sig da godt nok mange sjove ting når man bevægede sig videre
fra smykkerne .. Faktisk en ret god / sjov side -- og man kan da få nogle
ideer .. og lave det selv .. haha ..

> Jeg faldt for den lille lænestol m. tylhimmel *g* - har dog min tvivl
> om hvor længe den ville se sådan ud... eller måske sådan en sovesofa
> med overdyne, kan lige se Ditte dér, det lille luksusdyr... he..

Jeg faldt for denne her : http://www.catsplay.com/kittywalk_kabana.php3
Eller hvad med denne her :
http://www.catsplay.com/kittywalk_penthouse.php3 Hvis ikke det er
sjovt, så ved jeg ikke ???? På den anden side, så ser jeg for mig katten
glemt i det her fine lille bur - midt på græsplænen - i solen .. Måske ikke
så smart ?? Men en meget sjov ide, at lave lange "gange" på plænen .. Kunne
jo godt udbygge kattegården med sådan noget .. ??

Hilsen Pia og misserne som nok kan se ideen ...

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-08-03 20:49

Hej Pia

Hvis det er nogen "trøst" kan jeg fortælle dig at
de faktisk er temmelig upraktiske, en amerikansk
"lister" fortalte at hun havde købt sådan en, havde
sat den ene kat ind i den, var gået ind for at hente den anden kat, imens
havde første kat på en eller
anden måde fået en klo til at hænge fast i nettet,
var gået i panik, og var blevet viklet så meget ind i det at hun måtte
klippe det i stykker for at få katten ud.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Kate

Dato : 09-08-03 18:28

> Og så bogen "Meditations for Cats Who Do Too Much - Learning to Take
> Things One Life at a Time "...

Den tror jeg Johan har skrevet *ggg* Og det selvom jeg ikke har læst
den

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : maz

Dato : 08-08-03 20:27

"CAMILLA SCHARFF" <c.scharff@get2net.dk> wrote in message >
> [...]
> (især chaiselongen... *suk*) og så de mange bøger (mantra til mig selv -
> husk at købe en lottokupon, husk at købe en..... osv.)

Av, Camilla - det var ondt.... *g*
Du må ikke poste sådan en side med SÅ mange lækre ting *suk*
Der er bare for mange "must have" ting....nå, men det får jeg jo nok råd til
i mit næste liv

Maria