hvis i er i katte-gave humør
Fra : Prinz Ali

Dato : 07-08-03 03:31

Hejsa alle sammen
Jeg var forleden dag nede hos dyrehandlern og der så jeg et lille iglo telt
til katte (og et større et til hunde), som jeg fik med hjem. Det er fra
Eukanuba og er blåt med rødt. Det er super cool og Alex er totalt vidlt med
det. Efter at ha set hende tumle rundt inde i det skulle man overveje og
tage hende med på Roskilde Festival 2004.

En anden ting så har jeg skiftet godbidder da (min) ISO er stoppen med de
der pinde. Alex får nu Kitbits fra Whiskas og man skulle tro der var kokain
i dem for hun flipper totalt ud når jeg tager pakken frem. Et sandt hit
herhjemme.

-Ali

Fra : Louise Hansen

Dato : 07-08-03 13:54

> [...]
> i dem for hun flipper totalt ud når jeg tager pakken frem. Et sandt hit

Hej Ali.

Whiskas Kitbits er også en succes herhjemme hos os - i hvert fald hos
Rokki og Niqui! Oscar er dog lidt mere forsigtig...den kat har altid
haft nogle underlige spisevaner! Måske er det fordi, han grundet en hård
fødsel var en lille pjevs i forhold til sine kuldsøstre og -brødre, men
det er altid lige som om, han skal liste sig hen og "stjæle" lidt mad og
vand fra skålene, når de andre to katte ikke kigger! Og når der er
lækkerbidder på bordet, så gælder det om at finde Oscar alene, hvis han
skal have noget - ellers trækker han sig tilbage, når de andre to kommer
drønende! Det er "sjovt", når man ellers tænker på, at han normalt er
"førerkat" i hjemmet her!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-08-03 14:46

In article <bgsdl1$4fv$1@sunsite.dk>, Prinz Ali <news@prinzali.dk>
wrote:

> En anden ting så har jeg skiftet godbidder da (min) ISO er stoppen med de
> der pinde

Pussipinde? Ja de er svære at finde efterhånden Men Føtex har dem
(hm - i hvertfald her på Amager). Lumsk nok har de osse skiftet navn -
til CatStix. Men der er samme kat på emballagen, så de er afsløret..

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 08-08-03 15:25

Hejsa,

Det telt kender jeg godt - vi fik også et da vi købte katte foder.
Vores lille mis på 4 ½ måned flippede også totalt ud da hun fik det. Hun
kastede sig frem og tilbage i det og elsker det nu over alt på jorden.

Desværre, så kan det ikke helt tåle den hårde medfart det til tider kan få
når der er en killing som kaster sig rundt i det, og det er nu revnet i den
ene side. Så mor må igang med nål og tråd, hvis jeg da bare får lov til at
have teltet for mig selv så længe.

Kan godt anbefales til andre !

Hilsen
Tine

P.s Kitbits er også et hit hos min lille Pjuske.

Fra : Tina

Dato : 09-08-03 18:08

"Kasper Jørgensen" <Nukleuz@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Det telt kender jeg godt - vi fik også et da vi købte katte foder.

Er der nogen der kan afsløre, hvor meget foder man skal købe, for at få et
telt med?

Min sædvanlige dyrehandler har dem ikke...

Tina
/og Mis, der klager over varmen

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 10-08-03 16:49

Hej Tina,

Man skulle købe 3 kg og så følger det med gratis.
Jeg mener, at jeg gav 229 kr for det og det var i Zoo-city i Hvidovre.

Hilsen

Tine

P.S. Jeg forstår godt, at din kat klager over varmen - min har indtaget
badeværelse som sin faste plads i løbet af dagen. Der er vist dejlig køligt
på fliserne.

Fra : Tina

Dato : 10-08-03 21:47

"Kasper Jørgensen" <Nukleuz@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Tina,
>
> Man skulle købe 3 kg og så følger det med gratis.
> Jeg mener, at jeg gav 229 kr for det og det var i Zoo-city i Hvidovre.

Tak for oplysningen

> [...]
>
> P.S. Jeg forstår godt, at din kat klager over varmen - min har indtaget
> badeværelse som sin faste plads i løbet af dagen. Der er vist dejlig

Min har et hjørne af entréen (trægulv), hvor han ligger med kroppen op ad
væggen og bagbenene stemt imod hoveddøren. Om natten ligger han i vinduet.
Frisk luft må der jo til

Tina

Fra : Prinz Ali

Dato : 10-08-03 21:24

Hey Tina
Jeg købte det løst for 50kr i Lyngby Storecenter. Jeg tror ikke at det er
meningen at dyrehandlern skal sælge dem løst men det gør de åbenbart i
Lyngby

Noget helt andet er at hvis et firma laver en "Gratis gave" der skal følge
med et køb så skal de også sælge dem løst. Altså teltet må ikke KUN kunne
fås som medfølger til fodder eller på anden måde være købs betinget. Så hvis
du ringer til firmaet direkte så kan de nok sende dig et.

-Ali

Fra : Tina

Dato : 10-08-03 22:16

"Prinz Ali" <news@prinzali.dk> skrev i en meddelelse
> Hey Tina
> Jeg købte det løst for 50kr i Lyngby Storecenter. Jeg tror ikke at det er
> meningen at dyrehandlern skal sælge dem løst men det gør de åbenbart i
> Lyngby

Weeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, så skal jeg et smut forbi Lyngby i morgen

(Bor 4 km. væk. Kigger meget sjældent indenfor i dyrehandleren.)

> [...]
hvis
> du ringer til firmaet direkte så kan de nok sende dig et.

Tak for oplysningen. Krydser fingre for, at de har flere af dem i morgen.
Mis er noget træt af at lege med papirsposer. Han ligger på dem i stedet for
at lege i dem

Tina