Transport til Nyborg?
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 06-08-03 19:12

Hej alle

Jeg tillader mig lige at forhøre mig, om der er nogen der kender nogen der
skal til JYRAK udstilling i Nyborg lørdag den 6. september og kan have en
person og en kat med fra Randers?
Grunden til at jeg spørger, er selvfølgelig at jeg gerne vil med til
udstillingen - med Devi (huskat) - men jeg har lige tjekket DSBs køreplaner
og det er altså fuldstændigt umuligt at komme til Nyborg så tidligt om
morgenen i weekenden.
Jeg betaler naturligvis benzinpenge og hvad der ellers kan blive tale om
Hvis der ikke er nogen der kommer denne vej, så bliver vi da bare hjemme og
krydser fingre for at JYRAK har udstilling i Århus i november.

Mvh Tina - og Devi der måske skal udstilles for første gang.

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : DK-Pisik

Dato : 06-08-03 19:59

Hej Tina

<klip>
krydser fingre for at JYRAK har udstilling i Århus i november.
<klip>

Jeg skal godt nok ikk den vej så kan ikk tilbyde dig transport men kan
fortælle dig den Jyrak udstilling der er i Nov. mdr. er i Hjallerup. Det må
jo være lidt nord for dig.

venlig hilsen
Inger Kaya
DK-Pisik

Fra : Louise Hansen

Dato : 07-08-03 13:33

> Jeg skal godt nok ikk den vej så kan ikk tilbyde dig transport men kan
> fortælle dig den Jyrak udstilling der er i Nov. mdr. er i Hjallerup. Det må
> jo være lidt nord for dig.

I Hjallerup??? Jubii!!! Endelig en udstilling tæt på mig!

Og ellers, så nu vi er igang med at tale transport...er der mon nogen
fra Aalborg og omegn, der skal til Nyborg om søndagen? Og som evt. kan
få plads til en eller to personer (vi indretter os efter
pladsmulighederne) + en transportboks? I så fald vil jeg blive meget
taknemmelig, hvis jeg/vi kunne få et lift - vores køremuligheder er
nemlig frafaldet, så hvis vi ikke kan finde andre løsninger, ja så må vi
også blive hjemme!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Hansen

Dato : 07-08-03 14:21

I så fald vil jeg blive meget
> taknemmelig, hvis jeg/vi kunne få et lift - vores køremuligheder er
> nemlig frafaldet, så hvis vi ikke kan finde andre løsninger, ja så må vi
> også blive hjemme!
´
Nå ja, så må jeg da også hellere lige tilføje, at vi selvfølgelig også
gerne betaler halvdelen af benzinudgifterne for at komme med!