En opdrætters trængsler, eller hundrede ti~
Fra : Ole Madsen

Dato : 05-08-03 23:59

Hej allesammen

I går fik min Tyrkiske Van kat Darlingtonia´s Shulamith endelig
killinger (3. stk). Jeg havde taget fri fra dag 62 i graviditeten for at
være sammen med katten. Man troede nemlig i alt sin naivitet, at hun
ville føde omkring dag 63 som alle mine andre Van katte har gjort.

Det gjorde hun bare ikke - denne affære blev tilgængæld en alvorlig
prøve for min tålmodighed. I fire døgn løb hun rundt og opførte sig
fuldstændig som om hun stod umiddelbart overfor at skulle have
killinger. Og jeg som jeg havde lovet mig selv (og katten med) ikke at
vige fra dens side i denne periode. Der måtte jo endelig ikke ske
killingerne noget.

Jeg har i tekst og billeder ført dagbog for hele denne periode, og man
vil tydeligt kunne mærke, at min frustration og nervøsitet stiger som
dagene går.

Alt gik dog som det skulle. Det var som sædvanlig én selv der var for
utålmodig.

Min dagbog kan i finde på adressen:

http://darlingtonia.dk/Shulamits-killinger.html

Bemærk: De "ældste" billeder står nederst, og de nyeste billeder øverst.
Ønsker man derfor at se tekst og billeder i den rigtigte kronologiske
orden skal siden m.a.o. læses nedefra.

--------------------
Ole Madsen,
Munksjørupvej 43,
9670 Løgstør.

http://darlingtonia.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Hansen

Dato : 06-08-03 11:02

> [...]
>
> Bemærk: De 'ældste' billeder står nederst, og de nyeste billeder øverst.
> Ønsker man derfor at se tekst og billeder i den rigtigte kronologiske

Hej Ole!

Tillykke med de små misser! Det var godt nok noget af en ventetid,
du måtte igennem, men til gengæld ser resultatet da også ud til til
fulde at have været hele besværet/ventetiden værd, gør det ikke? Tre
store og fine sunde killinger, og hvor ser de dog søde ud, de små
"totter"! Dem kan du og mor-mis Shulamith bestemt godt være stolte af!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Niels Peter

Dato : 06-08-03 11:57

Ole Madsen wrote:

> [...]
> øverst. Ønsker man derfor at se tekst og billeder i den rigtigte
> kronologiske orden skal siden m.a.o. læses nedefra.

Til lykke med de små
Jeg synes, de ser ud til at have været værd at vente på!!!

Niels Peter
www.bluewhite.dk
- Cats Are People, Too!