Prism kattefoder
Fra : Figaro

Dato : 02-08-03 14:48

Hejsa ..

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen har prøvet det kattefoder der
hedder Prism?? Jeg har selv givet mine katte en prøve pakke af det , og de
var helt vilde med det, så nu overvejer jeg at købe det. Inden jeg kaster
mig ud i det ville jeg da lige forhøre mig om nogen kender noget til dette
produkt!?

Mvh Stine, Bizkit og Figaro!

Fra : Kate

Dato : 02-08-03 19:15

"Figaro" <sukkermel@sukkermel.dk> wrote in

> [...]
> jeg at købe det. Inden jeg kaster mig ud i det ville jeg da lige
> forhøre mig om nogen kender noget til dette produkt!?

Hej Stine

Mine katte har fået det siden Januar og kan godt li' det. Desværre er
der to katte indenfor bekendskabskredsen som har fået urinvejsproblemer
efter at ha' spist det en længere periode (ved ikke helt hvor længe),
så jeg har besluttet at skifte mine katte tilbage på Hill's når den
pose Prism jeg har er brugt, bare for en sikkerheds skyld.

Jeg ved selvfølgeligt ikke 100% om det er pga. Prism at disse to katte
har fået problemer, men jeg tør ikke løbe risikoen. Specielt ikke efter
at jeg fik Randi, her fra gruppen til at regne på indholdsfortegnelsen
og hun mente at der var lidt for meget magnesium i.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Figaro

Dato : 02-08-03 21:34

Hejsa Kate

Jeg er også kommet i meget tvivl for en anden har sagt at hendes katte fik
tandkødsproblemer med det foder, men samtidig kender hun også nogen der er
glade for det. Jeg ved ikke helt om jeg tør købe det, men jeg venter i hvert
fald lidt endnu og ser hvad andre skriver :)

Mvh Stine