Udstilling i Tyskland
Fra : TM

Dato : 29-07-03 12:07

Er der nogen, der har udstillet i Tyskland, som vil fortælle, OM det er
forskelligt fra udstillinger i Danmark ????

Vi skal have to katte med, og jeg kan umiddelbart forstå, at vi er tildelt
to enkelt bure - kan man sætte skillevæggen om mod bagsiden - som man kan
her i DK - og derved få et dobbeltbur ?

Kan man bruge gardinspiraler ?

Er det korrekt, at man selv skal have grus med ?

Betaler man forud som her ?

Sikkert en masse andre spørgsmål, så jeg hører meget gerne fra nogen, som
har været dernede og udstille, da det er vores første tur udenlands ))))

MVH og på forhånd tak

Tina
DK Heart & Soul

Fra : Pernille Scharff

Dato : 29-07-03 13:05

Hej Tina,

skal du osse til Schwerin?? Så ses vi jo

> Er der nogen, der har udstillet i Tyskland, som vil fortælle, OM det er
> forskelligt fra udstillinger i Danmark ????

Lidt forskelligt, ja. Bl.a. ynder tyskerne at lave BIV-show hvor ejerne
viser deres katte og får en kokarde eller noget i den stil. Og så synes jeg
ikke de er særlig gode til at kalde op, så man skal holde sig orienteret
selv!

> Vi skal have to katte med, og jeg kan umiddelbart forstå, at vi er tildelt
> to enkelt bure - kan man sætte skillevæggen om mod bagsiden - som man kan
> her i DK - og derved få et dobbeltbur ?

Nix - det kan man ikke Så kattene må pænt lide hver for sig! Der er
nemlig ikke nogen skillevæg, det er simpelthen enkeltbure.

> Kan man bruge gardinspiraler ?

Ja, men burmålene er lidt anderledes, bl.a. er burene lidt højere end
herhjemme, så burgardiner med gardinspiral i top og bund kommer til at se
ret sjove ud...

> Er det korrekt, at man selv skal have grus med ?

Jeps - tungt og træls at slæbe! Der er af samme årsag altid nogen der har
grus på tilbud i hallen....

> Betaler man forud som her ?

Det kan man godt, eller også kan man betale ved indgangen formedelst et
gebyr på 6 Euro. Min bank tager 50-60 kr for at overføre penge til udlandet,
så jeg vælger at betale dernede. Hvis man er flere der slår sig sammen om
betaling kan det selvfølgelig bedre betale sig at betale forud.

Og så skal jeg lige huske at sige at dommerfordelingen ikke offentliggøres
på nettet eller noget i den stil, men bliver slået op et sted i hallen. Og
når man henter sine bedømmelser, kan man være så heldig at få udleveret
nogle ualmindelig smækre rosetter for certifikater og Ex'er

Flere spørgsmål? Så bare kom med dem

/Pernille

Fra : TM

Dato : 29-07-03 13:34

Pernille Scharff wrote:
> [...]
> et sted i hallen. Og når man henter sine bedømmelser, kan man være så
> heldig at få udleveret nogle ualmindelig smækre rosetter for

Hej Pernille

Tak for fine svar ))))

Jeps, vi skal til Schwerin - men KUN d. 16. august, kommer du begge dage
?????

De 6 euro er det pr. kat eller ialt ????
Vores bank tager ikke noget gebyr for at sende penge til udlandet, så det
kunne da godt være man skulle sende dem....

Råber de så KUN op på tysk....? gyyyyys....det tyske er ikke, hvad det har
været )))

Ja, jeg kommer nok i tanke om flere spørgsmål - øv, nu skal jeg til at sy et
sæt enkelt-gardiner mere...suuuurt!!!!!!!!

Tak for hjælpen indtil videre

MVH

Tina

Fra : Pernille Scharff

Dato : 29-07-03 13:56

> Jeps, vi skal til Schwerin - men KUN d. 16. august, kommer du begge dage
> ?????

Jaja, vi tager en hel weekend...

> De 6 euro er det pr. kat eller ialt ????

Det er ialt

> Råber de så KUN op på tysk....? gyyyyys....det tyske er ikke, hvad det har
> været )))

Jada, selvfølgelig...tyskere taler da ikke engelsk hvis de kan blive fri
*grin*

/Pernille