Snøft jeg skal af med mine 2 dejlige katte
Fra : Kim Bengtsson

Dato : 28-07-03 22:43

Hej alle sammen

Jeg er desværre nød til at skulle af med mine 2 dejlige katte.
Er der nogen der har et godt råd til den bedste måde at gøre det. Eller
endnu bedre er der måske nogen herinde der står og kunne overtage mine 2
katte og love at de er gode ved dem.
Det er begge indekatte hankatten gilroy er en britte en lille glad
cremefarvet bamse på 1 år han er kastereret. Hunkatten mille er alm huskat
sort/hvid alder ca 1 år men da hun er tilløber er alderen ikke sikker. Jeg
er vildt ked af at skulle af med dem da jeg holder meget af dem, men der er
desværre ikke andre muligheder. Mille er forøvrigt blevet stearilliseret.
Så sidder der et sødt og rart menneske derude som kan hjælpe mine katte og
mig kan i så ikke give en melding.

Hilsen Kim

Fra : Bong

Dato : 28-07-03 23:26

Hvorfor skal du af med dem om jeg må spørge :(

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 29-07-03 08:16

Hej igen

Mine katte er blevet skilsmisse katte, jeg sidder så tilbage med kattene.
Men desværre kan jeg ikke blive i huset og aner ikke hvor jeg skal bo når
jeg får det solgt. Min ekskone bor til leje og kan ikke have kattene.
Så det er en møg træls situation.

Fra : dpl

Dato : 29-07-03 16:56

Hej Kim!
Jeg administrerer vildkat.dk, siden som Tina nævner, og jeg kan kun
bekræfte, at dine to katte er meget velkomne til at blive annonceret
der. Send en mail og gerne et par billeder, så må vi se om der ikke
findes en ny god familie til dem!

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 29-07-03 22:59

On 29/07/03 9:15, in article 3f261f23$0$24638$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
"Kim Bengtsson" wrote:

> [...]
> Men desværre kan jeg ikke blive i huset og aner ikke hvor jeg skal bo når
> jeg får det solgt. Min ekskone bor til leje og kan ikke have kattene.

Øv!
Jeg ønsker Jer alle rigtig meget held og lykke med fremtiden...

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 28-07-03 23:27

> [...]
> Så sidder der et sødt og rart menneske derude som kan hjælpe mine katte og

Hej Kim

Det var da ganske forfærdeligt at du er nødt til at skilles fra dine dejlige
dyr. Er der kommet allergi i familien?
Eftersom begge dine katte er neutraliserede har du mulighed for at få dem på
denne side www.vildkat.dk - der kan du få dem sat under punktet to katte
sammen så de ikke også skal skilles fra hinanden.

Håber alt går vel - både for dig og kattene.

Mvh Tina - og de søvndyssende firbenede.

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 29-07-03 23:27

Hej allesammen

Hvor er det dejligt man kan komme ind på sådan et sted og få så meget hjælp
og vejledning. 1000 tak for det, det hjælper i en lidt svær tid
Mvh Kim
"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f25a31a$0$13169$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...