Dyrlæge Vestsjælland?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 27-07-03 21:09

Hvor er det nu, der er en kattedyrlæge? det lyder som om min veninde i
Kalundborg ku bruge en ny....

vh Dikte

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-07-03 22:00

On 27/07/03 22:09, in article 3f243152$0$5143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> wrote:

> Hvor er det nu, der er en kattedyrlæge? det lyder som om min veninde i
> Kalundborg ku bruge en ny....
>
> vh Dikte

Jeg kan anbefale Anna Cramer - Aahusets Mobilklinik - hun opdrætter selv
Somali (og Newfoundlænder, tror jeg nok).
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-07-03 10:58

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev så nydeligt i meddelelse:
-guffe-gumle-flå-flænse-
> [...]
> Camilla Baird mail@korat.dk
> Primpraus Korater http://www.korat.dk
> Killing til salg! Se billeder (opdateret d.22.7.)

Hej Camilla.

Hvordan ser Newfoundlænderkattene så ud?
(Sorry, ku' ikke nære mig...min onkel havde på et tidspunkt newfer-opdræt -
9 af slagsen - tror I, der var kamp om sofaen om aftenen??? )

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : hansen

Dato : 28-07-03 12:57

> Jeg kan anbefale Anna Cramer - Aahusets Mobilklinik - hun opdrætter selv
> Somali (og Newfoundlænder, tror jeg nok).
> Mvh Camilla
> --

Anna Cramer er en fantastisk dyrlæge - hende er jeg bare så glad for. Og
konceptet med en mobilklinik er genialt, da jeg slipper for at stresse
katten med en køretur. Men kører Anna helt til Kalundborg? Hun holder til i
Rye (mellem Roskilde og Holbæk?).

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-07-03 13:20

On 28/07/03 13:56, in article bg331i$cak$1@sunsite.dk, "hansen"
<lshansen.nospam@privat.dk> wrote:

> [...]
> katten med en køretur. Men kører Anna helt til Kalundborg? Hun holder til i

Hun har engang kørt hele Sjælland tynd. Jeg ved ikke, om hun stadig tager
nye kunder, eller hvor langt hun kører - det må man spørge hende selv om
Jeg skiftede dyrlæge, da jeg flyttede til Nordsjælland...
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk
Killing til salg! Se billeder (opdateret d.27.7.)
http://dk.photos.yahoo.com/dkkorat

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-07-03 04:35

hansen skrev
<Men kører Anna helt til Kalundborg? Hun holder til i Rye (mellem Roskilde
og Holbæk?).>

Det vil jeg tro at hun gør, Anna har da været på Lolland nogle gange.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Kate

Dato : 29-07-03 22:43

"hansen" <lshansen.nospam@privat.dk> wrote in

> Anna Cramer er en fantastisk dyrlæge

Ja, jeg var også glad for hende. Nemt og bekvemt når man har tre katte,
ingen bil og lidt langt til en dyrlæge. (alle 3 forhold har så ændret
sig siden). Jeg stoppede udelukkende med at benytte hende fordi Oliwer
og Sofie gik fuldstændigt amok. Oliwer var meget speciel, men dog havde
jeg normalt ikke _så_ store problemer med at tage ham til dyrlægen,
Sofie plejede at være tæt på en engel hos dyrlægen, men når Anna kom
gik det helt galt. Den sidste gang jeg havde hende hjemme havde vi
måttet være så hårde ved Sofie at hun var bange i 3 dage efter. Så
besluttede jeg aldrig mere.
Min veninde benytter sig stadig af Anna og er glad for hende, men
hendes kat (venindens) tager det pænt, ligesom Johan gjorde. Havde jeg
haft 3 af Johans kaliber havde jeg sikkert benyttet Anna endnu

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-07-03 22:01

> [...]
"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> wrote:

> Hvor er det nu, der er en kattedyrlæge? det lyder som om min veninde i

Glemte... Ellers er der Snertinge Dyrehospital - de har et vældigt godt ry.
Mvh Camilla

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 28-07-03 10:45

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvor er det nu, der er en kattedyrlæge? det lyder som om min veninde i
> Kalundborg ku bruge en ny....

Tak for svar... jeg formidler fluks oplysningerne videre *S*

Venlig hilsen Dikte