Teknisk problem, hjælp ønskes om muligt :o
Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 26-07-03 21:28

Netop idag kan jeg ikke sende indlæg til nyhedsgrupperne, får denne fejl:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: Sild til katte?',
Konto: 'sunsite.dk', Server: 'sunsite.dk', Protokol: NNTP, Svar fra
server: '441 You are not allowed to post to dk.fritid.dyr.kat', Port:
119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Nogen der ved hvad der kan være galt???
Ved det er OT, men jeg kan ligesom ikke skrive og spørge i den rigtige
gruppe, da jeg jo ikke kan få lov at sende indlægget *suk*

Med venlig hilsen
Heidi Tengstedt

Fra : Pia J

Dato : 26-07-03 21:41

"Miver og Mulle's mor" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> server: '441 You are not allowed to post to dk.fritid.dyr.kat', Port:
> 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Det er sunsite som har hikke. Skete også jævnligt for mig.

:Pia

Fra : Dan Mortensen

Dato : 27-07-03 09:23

Miver og Mulle's mor wrote:
> [...]
> Svar fra server: '441 You are not allowed to post to
> dk.fritid.dyr.kat', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441,

Hvorfor bruger du ikke din egen ISP's news adgang ?

/DM

Fra : goofy

Dato : 27-07-03 10:49

Hej
"> Hvorfor bruger du ikke din egen ISP's news adgang ?

Hvoa er så det?
Steen

Fra : Lisbeth Jakobsen / T~

Dato : 27-07-03 13:15

On Sun, 27 Jul 2003 11:48:32 +0200, "goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej
>"> Hvorfor bruger du ikke din egen ISP's news adgang ?
>
>Hvoa er så det?
>Steen

Det kommer an på hvilken ISP du har Hos mig hedder den
news.stofanet.dk men det er som nævnt individuelt.

Jeg har i øvrigt i en LANG periode brugt Sunsite i stedet for Stofas
fordi der hele tiden var problemer med Stofa. Til gengæld har Stofa et
væld af grupper som ikke er på Sunsite, bla. de binære.

~Lisbeth