Hjælp "album-problemer"
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-07-03 18:16

Jeg ændrede igår min email på hjemmesiden, og
nu er mit album "ikke tilgængeligt" det er upraktisk
for dem der vil se killingerne. jeg får en besked
om at jeg skal klikke på et link i en mail jeg har
fået efter ændringen, problemet er at jeg ikke
har fået den mail, kan nogen hjælpe ??

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Pia J

Dato : 26-07-03 18:18

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> wrote in message
> [...]
> om at jeg skal klikke på et link i en mail jeg har
> fået efter ændringen, problemet er at jeg ikke

Jeg vil tro mailen er gået til din gamle adresse - for at bekræfte, at det
virkelig ER dig, som vil ændre adressen. Det er så temmelig svært, hvis man
ikke længere har adgang til denne email.

Ellers er der kun tilbage at Jette retter dig manuelt.

:Pia

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-07-03 18:50

Hej Pia

Jeg har "beholdt den gamle adr som web-mail
og der var den heller ikke, jeg har lige lavet et album på webshots med de
samme fotos, så
vedkommende der var interesseret kan se dem der. Så må jette kigge på det
når hun kommer hjem og får tid.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***