Münsterland 480 TK
Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 09-08-03 22:45

Hej

Efter længere tids søgen efter en CV har vi nu endelig (næsten) fundet det
vi ønsker en Müsterland Siesta 480 TK årgang 1989.
Så ville blot spørge om der er nogen, nuværende eller tidligere, ejere som
har nogle erfaringer med en sådan vogn de vile øse ud af ?
fx. fugt problemer eller andet som man skal være obs på.

MVH

Jens Peter Sørensen

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 09-08-03 13:26

Jeg har en LMC siesta 370, fra 1991, vi har endnu ikke haft nogen
fugtproblemer med den, andet end lige i gaskassen, hvor centralfyret sidder,
jeg vil tro, at det var da cirkulationspumpen røg, da fik vi en del væske i
rummet.

Men ellers er der intet fugt i vores, men den står også, indendørs, når den
kommer hjem fra turene, og med døre og vinduer åbne.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 10-08-03 19:29

Jeg har en 535TK fra 87. Det er NUL fugt. Jeg fik lavet en prof. fugtprøve
måling på den sidste år og den bestod med UG med kryds og slange....

Da jeg hentede den på den udendørs opbevaringssplads i maj var den knastør
indvendig og jeg havde ikke truffet andre forholdsregler, end at lukke døre
og vinduer <smile>

I det hele taget er det min erfaring af LMC'ere bare lige er i en tand bedre
kvalitet end andre vogne. Vi har været meget tilfredse med vores.

/Bjarke