For meget eller for ?
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 03-08-03 10:13

http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20030802/IT/108010025

Var lige det som jeg manglet i år, da jeg var på sommerferie

Allan Bach

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-08-03 10:49

Ja, jeg brugte min mobiltelefon i år. Der går sku' efterhånden lidt for
langsomt, hvis man skal andet end downloade sine mails ...

Hellere Internet end TV, hvis jeg skal vælge ....

Bjarke

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 03-08-03 11:25

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:bgilqm$4dq$1@news.cybercity.dk...
> Ja, jeg brugte min mobiltelefon i år. Der går sku' efterhånden lidt for
> langsomt, hvis man skal andet end downloade sine mails ...
>
> Hellere Internet end TV, hvis jeg skal vælge ....
>
> Bjarke

Helt enig.

Jeg (vi) have den bærbar med på ferie i år, da vi var i finland og sverig.
Den skulle dels bruges som vejviser (der var GPS tilsluttet, sammen med
Route 66 og MAP point), dels til at sende feriehilsener med digitale
billeder, finde seværdigheder og oplysninger om det lokalområde man nu
befandt sig i, samt kontrol af penge på ens konto og regnskab (og de
korrekte beløb vat trukket).

Men desværre fandt vi overhovedet ikke en eneste campingplads i sverig og
finland, som havde internet de ville låne ud

Og tilsyneladende er det også helt umuligt, at opstøve internet cafer i
finland og sverig. Så til næste år, har jeg min mobiltelefon med som backup
(den var ikke forberedt på det i år)

Allan Bach