Campingvogn udlejes
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 03-08-03 10:08

hej
Jeg har en Campingvogn årg. 86 med alt i udstyr som vi udlejer for en
wekendt eller på uge basic.

Send en mail for priser og ledige uger/wekends

Venlig hilsen
Lars Jakobsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-03 11:20

Lars Jakobsen jakobsenFJERN@klog.dk skrev dette:

> hej
> Jeg har en Campingvogn årg. 86 med alt i udstyr som vi udlejer for
> en wekendt eller på uge basic.

En venlig oplysning:
Dette er en debatgruppe hvor den slags annoncering ikke er tilladt
ifølge gruppens fundats (regler). Her kan du læse mere om denne
gruppe: http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping

Al handel (herunder kommer også udlejning) må kun ske i
markedsgrupperne, og der findes en også spekcielt for camping, nemlig
dk.marked.privat.camping.

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 03-08-03 12:12

Hej
Hovsa, det var en smutter

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-03 09:43

Lars Jakobsen jakobsenFJERN@klog.dk skrev dette:

> Hej
> Hovsa, det var en smutter

Det var også derfor jeg skrev "en venlig oplysning" til dig.

Og en anden venlig oplysning, som du også gerne må læse lidt på, er
det der med citatteknik og det med skrive over eller under det man
svarer på. Læs lidt mere i linket i min signatur.

Og igen, - dette *er* en venlig oplysning og ikke noget surt opstød.
Jeg er nemlig overbevist om at du lige er typen der gerne vil gøre
tingene så rigtigt som muligt.

Og så iøvrigt er du hjertelig velkommen til at bruge gruppen til alle
former for debat om campinglivet og dets mange glæder.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 03-08-03 22:26

Det var godt du var vaks Andreas, jeg er bange for at vores netsheriff er
faldet lidt af på den. Så er det jo godt at vicesheriffen er på sin post.
Faktisk ville jeg godt have spurgt dig om du synes det var rimeligt at du
brugte dk.kultur.mad osv til at angribe Bo Warming, eller det var vel
egentligt en xposting i lighed med den du angreb ham for. Synes du selv det
er rimeligt at vi andre skal læse om det i den gruppe?
Synes du egentligt ikke at du skulle læse lidt i den store bog du somme
tider reklamerer for og så tilgive andre nogen mindre fejl?
Samtidig virker det malplaceret at du angriber folk på en hård og agressiv
måde samtidig med at dit mailprogram indsætter " Med venlig Hilsen "

Hilsen, Steen.

Fra : Carsten Stage

Dato : 03-08-03 22:58

Steen Jakobsen wrote:

> [...]
> Samtidig virker det malplaceret at du angriber folk på en hård og
> agressiv måde samtidig med at dit mailprogram indsætter " Med venlig

SUK...

Steen, det er en (IMHO) aldeles korrekt og tilmed venlig *vejledning*
Andreas sender til news:dk.fritid.camping.

Dit indlæg er derimod ganske uvedkommende i gruppen - ligesom du tidligere
har sendt andre uvedkommende indlæg når det ikke lige passede dig at Andreas
eller jeg selv har sendt vejledninger.!

Hvis du insisterer på at debattere netikette så bedes du venligst holde det
i den gruppe som er beregnet til det - nemlig news:dk.admin.netikette

Samtidig kan vi så tage en debat om hvorfor du tilsyneladende bevidst
tilsidesætter flere af de ting som brugere at nyhedsgrupper gennem flere år
er blevet enige om fungerer bedst og som er beskrevet på http://usenet.dk -
hvis du er i tvivl om hvad jeg mener så følg link i min signatur...

Men du har før meddelt at du bevidst vil tilsidesætte den almindelige
netikette - om ikke andet så for at drille - hvorfor jeg ikke forventer at
du er mand for at tage emnet op på rette sted.

Men lad os holde os til campingrelaterede indlæg i campinggruppen...

XFUT: news:dk.admin.netikette

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Arne Keller

Dato : 04-08-03 06:50

On Sun, 3 Aug 2003 23:25:59 +0200, "Steen Jakobsen"
<s.jakobsenannoncekiller@post1.tele.dk> wrote:

>Det var godt du var vaks Andreas, jeg er bange for at vores netsheriff er
>faldet lidt af på den. Så er det jo godt at vicesheriffen er på sin post.

Der har tidligere været en tråd hvor mange i gruppen var enige om at
vi gerne ville hjælpe nye brugere som begik fejl på en venlig måde,
det er præcist hvad som er sket her.

Personangreb hjælper os ikke til at få en velfungerende Camping
gruppe, hvilket jeg tror er målet for langst de fleste her.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-03 09:59

Steen Jakobsen s.jakobsenannoncekiller@post1.tele.dk skrev dette:

[ ... ]
> [...]
> at angribe Bo Warming, eller det var vel egentligt en xposting i
> lighed med den du angreb ham for. Synes du selv det er rimeligt at

Hvis du nu havde gang i så mange hjernevindinger at du kunne holde dig
til fakta, så ville du også have bemærket at jeg besvarede et indlæg
der bl.a. var xpostet til dk.livssyn.kristenm, og som intet havde med
dk.livssyn.kristendom at gøre.

endvidere burde du også have bemærket at jeg havde sat Follow-up på
mit svar, således at eventuelle svar på mit indlæg blev automatisk
direigeret hen i en mere egnet gruppe, med mindre man altså er en
ignorant person der skider højt og flot på alle vedne retningslinier
for brug af usenettet, sådom uhæmmet xpostninger til uvedkommend
grupper, samt ignorant nægter at følge de eminent fremragende
anbefalinger om citat- og klippeteknik.

FUT dk.admin.netikette

--
Med velovervejet karakter af hilsner Andreas Falck

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 04-08-03 15:46

> [...]
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
> misforståelser bliver væsentlig reduceret

LOL...min lille "bommert" kan da holde folk beskeftigete :)
Det er jo heller ikke vejr til at være uden for

Det var meget venligt af anders at fortelle mig hvad jeg har gjort
forkert...
hvis folk ikke kan tåle dette kan man jo bare lade være med at læse
vidre!!!!!!
Men nej, man skal jo lige kommentere anders venlighedder???? det er lidt
skummelt

/Lars

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-08-03 16:06

> [...]

> med at læse vidre!!!!!!
> Men nej, man skal jo lige kommentere anders venlighedder????

Ja, det er meget beklageligt at der er nogen der tager det ilde op når
man kommer med en venlig vejledning.

Men heldigvis er det da også de fleste, der ligesom dig, ikke tager
det ilde op når man på en venlig måde fortæller noget om hvad der
kunne være begået af fejl. vi kan jo alle fejle, især hvis man ikke er
mangeårig bruger af dette system med nyhedsgrupper.

Og selv os der har været med en del år, begår sandelig også ind
imellem fejl!

Og så håber jeg iøvrigt ikke at du på nogen måde har ladet dig skræmme
af at nogle har (eller var det kun en enkelt) der kom med et surt
opstød!

Du skal være mere end hjertelig velkommen til forsat at skrive i denne
gruppe. - Og så held og lykke med udlejningen af din vogn

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 05-08-03 17:41

Ja du er meget venlig Andreas. Sjovt nok ser man mest dine svar når du skal
" vejlede " andre i at skrive. Ikke så ofte når der er brug for praktisk
hjælp. Der må jeg trods sige at Carsten er god til at hjælpe når der er
emner han kan svare på.
Det der er irriterende med jeres måde at svare på er at i mener at i altid
har ret til at bestemme hvordan andre skal skrive og opføre sig samtidig med
at i selv godt kan være off-topic uden at i mener det gør noget. Sidste
eksempel fra din side var noget med hækklipning. Jeg har stadig til gode at
forstå hvorfor du har mere ret til at være her end vi andre?
Hilsen, Steen.

Fra : Carsten Stage

Dato : 05-08-03 18:27

Steen Jakobsen wrote:

> Ja du er meget venlig Andreas.

Svar sendt i
news:dk.admin.netikette med samme emnelinie - hvor netikettedebatten hører
til:

FUT dk.admin.netikette
--
Med venlig hilsen,