Camping center i Tyskland ?.
Fra : P&H

Dato : 01-08-03 17:45

Hej
Vi mangler et køleskab og påtænker at tage en tur til tyskland og søger et
camping center umiddelbart syd for grænsen. Er der nogen der kender en god
adresse og evt. har erfaring med priserne.

Mvh Per.

Fra : famhansen

Dato : 01-08-03 18:09

hej, vi handler i flensborg. kør evt. over kruså grænse, kør af ved
"fórdepark" . hold til højre i stedet for at køre ind på P.pladsen. så
kommer "immlerplane" på højre side.
send evt. en mail til butikken og spørg om de varer der har interesse er på
lager.
vi plejer at klare det på dansk.
schleswiger strasse 99
www.immlerplane.de
mvh henrik

Fra : P&H

Dato : 01-08-03 20:44

Hej og tak
Men hvordan er priserne i forhold til her?

Fra : Jens

Dato : 01-08-03 21:39

"P&H" <nrhalne@ofir.dk> wrote in message
> Hej og tak
> Men hvordan er priserne i forhold til her?

Se på www.immlerplane.de

Jeg købte en truma comfort vent. (et spjæl der kan lukke frisk luft ind i
varm-lufts kredsløbet åp blæservarmen - det var næsten halv pris inkl porto
to DK i.f.m. den lokale forhandler.

Jens

Fra : famhansen

Dato : 03-08-03 12:01

"Jens" <lumombaNOSPAM@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg købte en truma comfort vent. (et spjæl der kan lukke frisk luft ind i
> varm-lufts kredsløbet åp blæservarmen - det var næsten halv pris inkl

henrik

Fra : Christian..

Dato : 12-08-03 07:56

Prøv www.hks-camping.dk

Fra : Jens

Dato : 12-08-03 21:11

"Christian.." <news@REMOVEcdn.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv www.hks-camping.dk
>

> "P&H" <nrhalne@ofir.dk> wrote in message

HKS-camping er godt nok, men ligger ikke i retning af Tyskland - tværtimod.

Prøv:

http://www.immlerplane.de/start.php