beklager ren kagemand
Fra : sogs

Dato : 28-07-03 13:00

;-(

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-07-03 13:38

sogs wrote:

> ;-(

)

Shit happens...

- og fortsat god sommer til alle...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : krh

Dato : 28-07-03 20:18

Og at shit så netop skulle happen for Steen Larsen, som eller går så meget
op i, hvilke fejl andre evt. ku' komme til at lave.
krh

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-07-03 21:13

krh wrote:

> Og at shit så netop skulle happen for Steen Larsen, som eller går så
> meget op i, hvilke fejl andre evt. ku' komme til at lave.

Suk...

Det er jo netop det der er forskellen!

Vi kan alle lave en fejl i ny og næ - faktisk gør de fleste det...

Det der ofte opponeres imod eller vejledes om er de gentagne og ofte
bevidste tilsidesættelser af de normer der gælder. Som for eksempel når du
svarer over det du citerer og at du citerer det hele og ikke bare det du
svarer på...

Æv...

Men alligevel - fortsat god sommer til alle...

FUT: news:dk.admin.netikette - hvilket betyder at svar på dette automatisk
havner i den gruppe hvor debat om netikette finder sted.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : sogs

Dato : 28-07-03 22:44

krh wrote:
> Og at shit så netop skulle happen for Steen Larsen, som eller går så
> meget op i, hvilke fejl andre evt. ku' komme til at lave.
> krh

For en god ordens skyld er sogs og sten ikke det somme som Steen
Larsen

mvh sten

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-07-03 14:44

Det sker.
Men jeg syntes at du og renekure skal tage og slette meddelserne med email
adressen.

Kim.

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-07-03 14:51

Kim Jensen wrote:

> Det sker.
> Men jeg syntes at du og renekure skal tage og slette meddelserne med
> email adressen.

Det vil alligevel ikke hjælpe Andreas. Gruppens meddelelser er allerede
distribueret til mange andre newsservere hvoraf nogle ikke engang ville
acceptere hvis sogs, Kure eller jeg slettede egne indlæg hvoraf adressen
fremgår. Skaden er allerede sket - men jeg er overbevist om at Andreas
allerede har aktive filtre der vil minimere skaden.

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-03 15:19

Carsten Stage stage_nospam@fabel.dk skrev dette:

[ ... ]
> Skaden er allerede sket - men jeg
> er overbevist om at Andreas allerede har aktive filtre der vil
> minimere skaden.

Jeps! et filer der hedder: "delete all incomming mails"

- der allerede igen i morgen er at finde på campingpladsen

Fra : Gismo

Dato : 28-07-03 21:54

Carsten Stage wrote:

Skaden er allerede sket - men jeg er
> overbevist om at Andreas allerede har aktive filtre der vil minimere
> skaden.

Undskyld.... mit spørgsmål er vist uden for camping emnet ligesom den
løbende debat i denne tråd, men hvor henter jeg sådan et filter??
Please help.

Gismo.

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-07-03 22:11

Gismo wrote:

> Undskyld.... mit spørgsmål er vist uden for camping emnet ligesom den
> løbende debat i denne tråd,

Du har helt ret - og derfor sætter jeg FUT til
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express gruppen da jeg kan
se at du bruger det program.

men hvor henter jeg sådan et filter??
> Please help.

Jeg vil mene at du kan få god og kompetent hjælp i den foreslåede gruppe.

FUT: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express