Internet via isdn-router?
Fra : Magnus

Dato : 04-04-01 16:08

Jeg kører isdn via en router men jeg kunne godt tænke mig et icon som i
"gamle dage" nede i hjørnet der fortalte om linien var åben eller lukket kan
dette lade sig gøre ?

/Magnus

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-04-01 16:40

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kører isdn via en router men jeg kunne godt tænke mig et icon som i
> "gamle dage" nede i hjørnet der fortalte om linien var åben eller lukket
kan
> dette lade sig gøre ?

Ikke uden noget software på din router der kan melde til din pc om den har
linjer åbne eller ej.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : MBS

Dato : 07-04-01 08:17

Du kan gøre det delvist via ZoneAlarm, som så iøvrigt giver dig den fordel
at du har en "firewall".

MVH

Michael

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9aff7a$1itm$1@tnews.inet.tele.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-04-01 17:07

"MBS" <mbs@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan gøre det delvist via ZoneAlarm, som så iøvrigt giver dig den fordel
> at du har en "firewall".

Du kan kun se om noget fra den maskine du sidder på requester nettet eller
ej.
Det er ikke ensbetydende med at din router ikke er dialet up, fx ved
fejlkonfiguration.

Fra : Henning Petersen

Dato : 11-04-01 09:07

On Wed, 4 Apr 2001 17:08:24 +0200, "Magnus" <arnason@email.dk> wrote:

> Jeg kører isdn via en router men jeg kunne godt tænke mig et icon som i
> "gamle dage" nede i hjørnet der fortalte om linien var åben eller lukket kan
> dette lade sig gøre ?

RB-data har et program der bl.a. kører på zyxel's routere. Prøv at
kigge på det. Det virker ganske fremragende.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ E-mail: mailto:henning.petersen@hpc.dk
Skoletoften 9, Blans Work: http://www.hpc.dk
DK - 6400 Soenderborg Hobby: http://www.dds.dk

Fra : Mikkel Olrik

Dato : 22-04-01 16:01

Henning Petersen skriver:

> RB-data har et program der bl.a. kører på zyxel's routere. Prøv at
> kigge på det. Det virker ganske fremragende.

Har du et link til dem? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget firma benævnt
"RB-data"...

Molrik

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 22-04-01 18:28

On Sun, 22 Apr 2001 17:01:12 +0200, Mikkel Olrik <olrik@post4.tele.dk>
wrote:

>Har du et link til dem? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget firma benævnt
>"RB-data"...

Mon ikke det er den her
http://www.rbcdata.dk/products/Router_Monitor/Router_Monitor.htm
Firmanavnet var vist ikke helt korrekt.

mvh
Jesper \

Fra : Henning Petersen

Dato : 23-04-01 23:10

Lige netop.

Fra : Roar Eggert Pedersen

Dato : 15-05-01 22:46

Du kan også vælge og bruge Eicon Diva LAN der med følger et program hvor du
kan se hvilke almper som er tændt på dit Diva LAN.

MVH

Roar