MS Windows
briani 27239
(OTD)dk.edb.lydredigering
Fra : Anders pedersen

Dato : 11-08-03 16:59

1. Gruppe navn
dk.edb.lydrediring

eller

dk.edb.lyd

2. Beskrvelse
Elektronisk behandling af lyd

3. Fundets
Ønskes:
Køb af lydkort, højtalere
Snak om lydredigerings programmer
Som foreksembel
Audacicy, Cool edit, Cool edit pro, Nero Wave Editor, Andre programmer
Omspilning af analog til digital:
Udstyr, Hvilken kabler, Forstærkere ,Programmer

Snak om lydformater
..mp3
..wav
..wma
Andre formater

Fra cd til mp3:
Programmer

Lydproblemer

Ønskes ikke:
Det er ikke tilladt at søge efter cd - covers i denne grupper dette
henvises til Alt.dk.warez

At poste mp3 filer eller andre vedhæftede filer.

Dette henvises til
alt.binnares.mp3
Dk.binaer.musik
Andre binære grupper

4. Begrundelse:
I en lang række grupper dukker der spørgsmål op om lyd filer og lyd
relatere emner.
Disse spørgsmål bliver kastet rundt mellem forskellige grupper.
Her under Dk.edb, dk.edb.system.ms-windows, dk.teknik.lyd, dk.kultur.musik
Andre?
Hvis gruppen her bliver oprettede ønskes dk.edb nedlagt

5. Eksisterende trafik
dk.edb
dk.edb.system.ms-windows
dk.edb.hardware.drev.cd-rom
dk.teknik.lyd dk.kultur.musikproduction

6. Forslag til navne
dk.edb.lyd
dk.edb.hardware.lyd
dk.edb.hardware.lydredigering
dk.edb.lydredigering
dk.multimedie.lyd
dk.multimedie.lydredigering

7. Moderering
NEJ

8. Forslagsstiller
Anders Pedersen 4894apede@elev.daks.dk

9. Debat periode
11-08-03 til 11-09-03

FUT news:dk.admin

Fra : Gerner

Dato : 11-08-03 17:46

On Mon, 11 Aug 2003 17:58:40 +0200, Anders pedersen
<leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> wrote in dk.edb.system.ms-windows:

>8. Forslagsstiller
>Anders Pedersen 4894apede@elev.daks.dk
>
>9. Debat periode
>11-08-03 til 11-09-03
>
>FUT news:dk.admin

Du har ikke sat fut til dk.admin.
Du har flere hundrede forslag liggende i dk.admin i forvejen.
f.eks. denne.:

[...]
fra 03-08-03 til 21-08-03"

Der er ingen der tager dine forslag alvorligt.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Anders pedersen

Dato : 11-08-03 19:16

Mon, 11 Aug 2003 18:46:20 +0200, Gerner <nospamadress@postkasse.dk> skrev:

> Du har ikke sat fut til dk.admin.
> Du har flere hundrede forslag liggende i dk.admin i forvejen.
Har jeg ikke det ? Dem jeg her liggende i forvejen er udgyldige formig
Det er sendt til dk.admin
f.eks. denne.:

> "dk.edb.lydredigering
> dk.multimedie.lyd
> dk.multimedie.lydredigering
> 7.Moderering
> nej
> 8.forslagsstiller
> Anders pedersen 4894apede@elev.daks.dk
> 9. debat periode
> fra 03-08-03 til 21-08-03"
>
> Der er ingen der tager dine forslag alvorligt.
Det skulle de gerne gøre nu med et helt nyt og frisk otd med alle
regler der skal følges.

Anders

Fra : Gerner

Dato : 11-08-03 20:25

On Mon, 11 Aug 2003 20:15:31 +0200, Anders pedersen
> [...]

>Det er sendt til dk.admin
> f.eks. denne.:

> Det skulle de gerne gøre nu med et helt nyt og frisk otd med alle

Det er jo svært når de ikke kan se den. Så du følger alle reglerne hva'? Forsøg
nr 102, som heller ikke går som du tror det skal.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-08-03 21:27

Anders pedersen skriver:

> Det skulle de gerne gøre nu med et helt nyt og frisk otd med alle
> regler der skal følges.

dk.admin.opslag og dk.admin mangler i dine postings. Samtidigt har du
ikke forstået at du ikke kan nedlægge dk.edb i en otd om oprettelse af
en undergruppe.

Læs, lær at stave (få evt læst korrektur, inden du poster), lyt/forstå
de råd du er blevete givet og lær at lave en fut.

Post så igen om ½ år, så kan det være at du blier taget seriøs.

Klaus
det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Anders pedersen

Dato : 12-08-03 16:40

yahisp3wo1a.fsf@tyr.diku.dk

> [...]
> de råd du er blevete givet og lær at lave en fut.
>
> Post så igen om ½ år, så kan det være at du blier taget seriøs.
Jeg kunne jo i mellem tiden poste under et andet navn og email adresse.
Som ingen kender før .

Min plan var at min ændringer vil træde i kraft den 01-01-04 kl 00:01

Anders

Fra : Jesper Juul

Dato : 12-08-03 17:14

"Anders pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse >

> Jeg kunne jo i mellem tiden poste under et andet navn og email adresse.
> Som ingen kender før .
>
> Min plan var at min ændringer vil træde i kraft den 01-01-04 kl 00:01

Du er vist ikke helt rask, tjek evt.
http://www.psyknet.dk/Forside/Distriktspsy%20soctilbud/Distriktpsyk%20soctil
bud.htm

Jesper Juul

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-08-03 18:16

Anders pedersen skriver:

> yahisp3wo1a.fsf@tyr.diku.dk

Hvilket intet har at gøre med dk.admin.

> Min plan var at min ændringer vil træde i kraft den 01-01-04 kl 00:01

Og dit karaktersæt skifte til noget forståeligt, hvornår ?

Fra : Anders pedersen

Dato : 13-08-03 19:18

Tue, 12 Aug 2003 19:16:27 +0200, Klaus D. Mikkelsen <Moppe@post6.tele.dk>
skrev:

> Anders pedersen skriver:

> Hvilket intet har at gøre med dk.admin.
men dk.admin.opslag

> Og dit karaktersæt skifte til noget forståeligt, hvornår ?
Jeg mener helt bestemt jeg har sat den rigtige indstilling i opera men har
jeg ændret det.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-08-03 21:20

Anders pedersen skriver:

> men dk.admin.opslag

Ja, men du skal også poste i dk.admin.

Fra : Gerner

Dato : 14-08-03 10:18

On Wed, 13 Aug 2003 22:20:12 +0200, "Klaus D. Mikkelsen" <Moppe@post6.tele.dk>
wrote in dk.edb.system.ms-windows:

>Anders pedersen skriver:

>Ja, men du skal også poste i dk.admin.
>
>Klaus

Hvorfor det ? han har allerede en otd igang om lyd der.
Hvor mange skal der være før han indser at det ikke kan lade sig gøre ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-08-03 15:08

Gerner skriver:

> Hvorfor det ? han har allerede en otd igang om lyd der.

Ja, men det er ikke den samme, så derfor gælder den ikke

> Hvor mange skal der være før han indser at det ikke kan lade sig gøre ?

En milliard-million.... ?

Kalus

Fra : Anders pedersen

Dato : 14-08-03 16:02

Thu, 14 Aug 2003 16:08:08 +0200, Klaus D. Mikkelsen <Moppe@post6.tele.dk>
skrev:

> Gerner skriver:

> Ja, men det er ikke den samme, så derfor gælder den ikke

> En milliard-million.... ?
Jeg holder nu en pause og starter igen om 3 måneder med flere debatter og
flere forslag.

Anders

Fra : Leif Pedersen

Dato : 14-08-03 15:58

skrev:

> Anders pedersen skriver:

> Ja, men du skal også poste i dk.admin.

Jeg poster til postede til dk.admin,dk.admin.opslag samtidelig.

Anders