MS Windows
briani 27239
Kender nogle denne process?
Fra : Palle Jensen

Dato : 10-08-03 16:17

Hej,

Jeg havde en fil som jeg ikke kunne slette. Jeg fik at vide at der
var en process der havde fat i den.

Jeg lukkede en process af gangen og da jeg lukkede denne:

brsvc01a.exe (Som den står i taskmanager)

kunne jeg atter slette filen.

Nogen der ved hvad det er.... Google var ikke min ven denne gang

--
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-08-03 16:20

Palle Jensen wrote in news:Xns93D3AFC5FBD71Chewbacca@62.243.74.163:

> brsvc01a.exe (Som den står i taskmanager)

Hmm... typisk... Fandt et indlæg i google groups. Det er godt nok på
fransk, men jeg kan se det har noget med min Brother printer at gøre.

Fatter ikke at printeren kan have noget kørende med en video fil?!

Nå men jeg tror den er løst..

--
Palle Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-03 17:28

>Hmm... typisk... Fandt et indlæg i google groups. Det er godt nok på
>fransk, men jeg kan se det har noget med min Brother printer at gøre.
>
>Fatter ikke at printeren kan have noget kørende med en video fil?!
Nogen printere bruger amå animationer til at vise når der skal papir
eller hvordan man skifter patroner osv, kan måske være det den bruges til.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/