MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
registrigsdatabasen og menuen start
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 10-08-03 13:09

hej alle sammen
jeg vil høre om der er nogen som ved hvordan man kan ændre i selv muenstart
hvor der er kør og søg og indstillinger og programmer jeg vil gerne ha et
link ind i den menu som når men trykker på den genvejen så kommer åbner
nslookup op
jeg har ikke kunne finde hvor jeg kunne sætte det ind i registrergdatabasen
jeg håber at der er nogen jer som kan hjælpe mig
hilsen jeppe

Fra : Johnny Madsen

Dato : 10-08-03 13:57

Du skal under user profiler og her tilføje dit link samt kan ændre flere
ting.

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 10-08-03 15:14

hej igen okay men hvor under user regfilen skal jeg sætte det ind så man kan
se det i menuen start
hilsen jeppe

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-08-03 18:03

Jeppe Søndergaard wrote:

> [...]
> hvor der er kør og søg og indstillinger og programmer jeg vil gerne ha et
> link ind i den menu som når men trykker på den genvejen så kommer åbner

Højreklik på Start -> Åbn -> Filer -> Ny -> Genvej -> NSLOOKUP -> Næste
-> Afslut.

Fra : Leo E

Dato : 10-08-03 18:29

"Jeppe Søndergaard" <jeppe.s@spamnet.dk> wrote in message news:<bh5clp$bvn$1@sunsite.dk>...
> [...]
> jeg har ikke kunne finde hvor jeg kunne sætte det ind i registrergdatabasen
> jeg håber at der er nogen jer som kan hjælpe mig

Hvis du har genvejen på skrivebordet, burde det virke hvis du
trækker genvejen ned til startknappen.
Hilsen: Leo

Fra : H_Luchter

Dato : 10-08-03 23:01

Det ville være lettere at forstå, hvis du satte et punktum hist og her.