MS Windows
briani 27239
gendan slettede filer
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 10-08-03 10:57

Hej NG

Jeg har en masse billeder som jeg ved en fejl har kommet til at slette er
der mulighed for at jeg kan gendeanne dem en en eller anden måde..??

Systemgendandelse kan det gøre det..??
eller hvad jeg skal gøre når det er slettet fra min papirkurv..??

mvh. Rune Thougaard Kristensen
--
http://rtk-design.dk // http://dalgaards.dk
http://hh-indretning.dk // http://www.vinperlen.dk

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 10-08-03 10:59

Det skal lige siges jeg har WinXP pro.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-08-03 11:30

Prøv dette: <http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm>.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : H_Luchter

Dato : 10-08-03 12:12

Systemgendannelse klarer det IKKE.

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 10-08-03 15:24

> Systemgendandelse kan det gøre det..??
> eller hvad jeg skal gøre når det er slettet fra min papirkurv..??

Tøm aldrig papirkurven, hvis der bliver meget i den så slet det ældste, men
aldrig det nye.
Gunnar

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 10-08-03 15:32

tror mig det gør jeg heller ikke mere men hvordan kan jeg fjerne den fra
skrive bordet da jeg har den dårlige vane at hvsi den ikke er tom bliver den
det meget hurtig..!!!!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-08-03 17:15

> [...]

>skrive bordet da jeg har den dårlige vane at hvsi den ikke er tom bliver den

Slet denne nøgle fra registreringsdatabasen (Star -> Kør -> regedit):

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
Desktop\NameSpace\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}]

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 11-08-03 17:10

cool tak for det