MS Windows
briani 27239
Messenger - hvordan fjernes den?
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 10-08-03 07:39

Hej NG'ere
Jeg har Win XP home.
Mit problem er at jeg gerne vil af med Messenger.
Hver gang jeg starter Outlook express aktiveres den.
Hvordan kan jeg en gang for alle slå den fra eller slette den.
mvh
Flemming Løvenhardt

Fra : phanton

Dato : 10-08-03 07:59

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardt-fjerndette@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f35e88b$0$5152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Hver gang jeg starter Outlook express aktiveres den.
> Hvordan kan jeg en gang for alle slå den fra eller slette den.

Xp-AntiSpy skulle kunne løse dit problem.

http://www.majorgeeks.com/download.php?det=2062

mvh phanton

Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 10-08-03 09:00

Tak for hjælpen

Fra : Leo E

Dato : 10-08-03 10:21

"phanton" <phanton@sol.dk> wrote in message news:<3f35ece5$0$97233$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> meddelelse news:3f35e88b$0$5152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Xp-AntiSpy skulle kunne løse dit problem.

Hvis ovenstående ikke virker, så prøv det her:
Click [Start] [Run] and in the [Open:] box type or copy/paste the following command
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Click [OK]
Hilsen: Leo

Fra : Bach|DK|

Dato : 10-08-03 09:15

> Hvordan kan jeg en gang for alle slå den fra eller slette den.

Hvis du gerne vil være den fuldstændig foruden så kan du indtaste denne
sætning i run/kør og trykker enter:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 10-08-03 09:56

Hvad med funktioner / Indstillingerog fjerne fluebenet i log automatisk på
Messenger.
hilsen
Bjarne