MS Windows
briani 27239
Formattere a-drevet - hvem begrænser dette
Fra : Akkeleje

Dato : 09-08-03 22:31

Kører XP. Når jeg skal formattere en diskette i a-drevet, får jeg ofte at
vide at det ikke er muligt. Den bruges i en anden proces - eller drevet
vises i et andet vindue. Selvom jeg tilsyneladende ikke har andre programmer
kørende kan det ikke lade sig gøre.

Er det antivirussoft (norton) eller hur?
Kan f.eks godt gå til Norton Ghost - bede den lave en bootdisk og lade den
formattere og så annullere, men det er jo unægteligt noget bøvlet.

Anyone??

Fra : Leo E

Dato : 10-08-03 04:32

"Akkeleje" <ccc@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<3f35681c$0$26606$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
> vises i et andet vindue. Selvom jeg tilsyneladende ikke har andre programmer

Hvordan gør du, helt nøjagtigt
Leo

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 10-08-03 10:33

On Sat, 9 Aug 2003 23:31:10 +0200, "Akkeleje" <ccc@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>vises i et andet vindue. Selvom jeg tilsyneladende ikke har andre programmer

Jeg har oplevet noget lignende, ganske vist under Win2000.

Det har hver gang været fordi A-drevet har været markeret i Stifinder,
f.eks. fordi jeg lige ville se, hvad disketten indeholdt, før jeg
formaterede den.

Hvis jeg så blot markerede et andet drev, f.eks. C:, højreklikkede på
A: og valgte Formater, var der ingen problemer.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen