MS Windows
briani 27239
Windows 2000 CD med indbygget SP4?
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 09-08-03 19:37

Hvordan laver man en Windows 2000 CD med indbygget SP4?
Er der nogen, der har en god link til en howto eller sådan noget?

Jeppe Ladefoged
degofedal@NOSPAMunderflow.dk
http://www.underflow.dk

Fra : Cox

Dato : 09-08-03 21:11

http://www.bink.nu/Bootcd/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-08-03 21:11

On Sat, 9 Aug 2003 22:11:26 +0200, Cox wrote:

> http://www.bink.nu/Bootcd/

Eller denne her:
http://www.duspinnst.com/bootcd.htm

--
Lars

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 09-08-03 22:39

Den er god...

> Eller denne her:
> http://www.duspinnst.com/bootcd.htm

....og det var den også.

Takker mange gange.

Fra : Salva

Dato : 17-08-03 12:16

Hvad hvis jeg gerne vil installere den nyeste Media Player og Direcx9.0b
osv. også?
Jeg har læst lidt om det men så vidt jeg forstår, skal man ikke smide
filerne ind i feks I386 mappen som man skal med SP. Eller hva'??

-Salva