MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP serial lagt på CD'en ?
Fra : Bo

Dato : 08-08-03 20:46

Syntes jeg kan huske at man kunne lægge serienummeret til sin WIN ind i en
fil. proppe filen ind på sin WIN cd og så fandt den selv serienummeret når
man installerede.
Nogen der ved om dette også virker på en XP pro (select) og i så fald, hvad
skal filen hedde ?.

Hilsen Bo

Fra : H_Luchter

Dato : 08-08-03 23:00

Hvordan propper man en fil?

Fra : BTH [2600]

Dato : 08-08-03 22:03

H_Luchter wrote:
> Hvordan propper man en fil?

På samme måde som når man spørger dumt... det er jo ikke alle her på usenet,
der er supernørder uden yderligere liv end deres pc.

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 08-08-03 22:06

> Hvordan propper man en fil?
det må være noget med korkpropper det er vel det samme som når man "propper
en flaske"

Fra : Bo

Dato : 09-08-03 09:21

"Henrik Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> wrote in message

> det må være noget med korkpropper det er vel det samme som når man
"propper
> en flaske"

Tak til jer alle 3 for fantastisk fantasifulde svar, men nu gik mit spm.
ikke på hvordan jeg får filen ind på cd'en, men på hvad filen skal hedde ?.

Hilsen Bo

Som undre sig over den ballade der kommer af et OT indlæg, mens 3 nyttesløse
svar bare er fint ?.

Fra : MN

Dato : 09-08-03 09:41

"Bo" <flinkeboxxx@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> Tak til jer alle 3 for fantastisk fantasifulde svar, men nu gik mit spm.
> ikke på hvordan jeg får filen ind på cd'en, men på hvad filen skal hedde

Kik lidt her:
http://microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/servicepacks/sp1/deploytools.asp

Mogens