MS Windows
briani 27239
"Superskjulte" biblioteker?
Fra : Devast8or, work

Dato : 08-08-03 12:31

Hejsa,

på arbejdet har vi nogle problemer med virus/hacktools, i øjeblikket og i
den forbindelse har jeg stødt på nogle biblioteker der er skjult ret godt.
Det hjælper nemlig ikke at sætte den til at vise skjulte filer/biblioteker,
og der står heller ikke noget om at der er noget skjult nede i linjen i
bunden (i Denne Computer). Den eneste måde man kan komme ind til dem er når
de selv dukker op efter at man har afinstalleret programmet ( i dette
tilfælde mIRC).

Hvordan laver man denne slags biblioteker? Og vigtigere, hvordan fåår jeg
Windows til at vise dem alle sammen?

TIA

Devast8or

Fra : Thomas D

Dato : 08-08-03 12:30

Devast8or, work wrote:
> [...]
>
> Hvordan laver man denne slags biblioteker? Og vigtigere, hvordan fåår
> jeg Windows til at vise dem alle sammen?

Er ikke helt klar over hvad det er for nogle biblioteker, men hvilken
version af Windows kører du?

Thomas D
http://tdn.peps.dk
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : Devast8or, work

Dato : 08-08-03 12:54

"Thomas D" <merlin@sprex.dk> skrev i en meddelelse

> Er ikke helt klar over hvad det er for nogle biblioteker, men hvilken
> version af Windows kører du?

Det er Win2KPro maskiner.

Det jeg mener med at de er mere end almindeligt skjulte er, når man er inde
i et af disse biblioteker, og så trykker backspace for at gå en gang
tilbage, så kan man ikke finde biblioteket man lige har været inde i.

Devast8or

Fra : Dennis Lauridsen

Dato : 08-08-03 14:48

Det har jeg også oplevet, jeg broger windows commander den kan se alle filer

Fra : Devast8or

Dato : 08-08-03 17:54

Dennis Lauridsen wrote:
> Det har jeg også oplevet, jeg broger windows commander den kan se
> alle filer

Det lyder da godt. Er det et gratis program? Og hvor kan jeg hente det?

Devast8or

Fra : Torben Jensen

Dato : 08-08-03 18:41

Prøv her http://www.ghisler.com/
--
Mvh Torben

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-03 18:58

Torben Jensen skrev:

> Prøv her http://www.ghisler.com/

Og på dansk:
--
http://www.totalcommander.dk/index1024.html

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-08-03 19:15

On Fri, 8 Aug 2003 19:58:27 +0200, "Gevaldi" <georg_valdi (at)
hotmail.com> wrote:

>Og på dansk:

>http://www.totalcommander.dk/index1024.html

Det er samme udgave begge steder - på (stort set) alle sprog, dog
findes hjælpefilen ikke på dansk.

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : H_Luchter

Dato : 08-08-03 20:53

Hvilke filer/mapper mener I, man ikke kan indstille Windows XP til at vise?

Fra : Devast8or

Dato : 09-08-03 16:04

H_Luchter wrote:
> Hvilke filer/mapper mener I, man ikke kan indstille Windows XP til at
> vise?

No idea, bruger ikke XP. Det er Win2KPro maskiner.

Devast8or

Fra : Leo E

Dato : 09-08-03 13:04

"Devast8or, work" <invalid@invalid.invalid> wrote in message news:<3f338df4$0$32485$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Thomas D" <merlin@sprex.dk> skrev i en meddelelse

Det kan du med det program her: www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
det nr 127 til højre
Hilsen: Leo
Håber det virker på din, selvom det er w2k