MS Windows
briani 27239
Nogen der kender dette program
Fra : Lars Grau

Dato : 08-08-03 09:23

Hej Ng

Der skulle vel ikke være nogen som kender dette program, som jeg fået
installeret ved en sufertur på nettet, hvis der er nogen som kan fortælle
mig hvordan man kommer det til livs igen ville jeg blive glad.

Billede af program ligger her:

http://www.ilejr.dk/temp.jpg

Mvh

Lars

Fra : Martin Schultz

Dato : 08-08-03 09:54

On Fri, 8 Aug 2003 10:23:28 +0200, "Lars Grau" <newsXXX@ilejr.dk>
wrote:

> [...]
>installeret ved en sufertur på nettet, hvis der er nogen som kan fortælle
>mig hvordan man kommer det til livs igen ville jeg blive glad.

Prøv spybot fra http://security.kolla.de

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Lundsteen

Dato : 08-08-03 10:21

"Lars Grau" skrev i en meddelelse>

> [...]

> installeret ved en sufertur på nettet, hvis der er nogen som kan fortælle
> mig hvordan man kommer det til livs igen ville jeg blive glad.

Hej Lars

Du har vel ikke lige installeret MSN Messenger 6? Det ligner i hvert fald
den "bar" som dukkede op lige efter jeg havde installeret MSN Messenger 6!

Så vidt jeg husker lukkede jeg den bare og har kørte Spybot og har ikke set
noget til den siden!

MVH. Andreas

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-08-03 12:06

wrote:

> [...]
>installeret ved en sufertur på nettet, hvis der er nogen som kan fortælle
>mig hvordan man kommer det til livs igen ville jeg blive glad.

Det ligner det jeg fik efter at have installeret Messenger Plus 2.20.
Og det var fyldt med spyware og lavede mega ged i den!! Jeg fik aldrig
min Sygate firewall til at virke igen!!

Jeg brugte adAware til at fjerne med. Jeg mener den fandt over 20
spyware!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-03 13:51

Morten Bowman Hansen skrev:

> [...]
> min Sygate firewall til at virke igen!!
>
> Jeg brugte adAware til at fjerne med. Jeg mener den fandt over 20

Nu har du jo lige afsløret at du ikke ser efter
hvad det er du installerer, for _hvis_ du havde
brugt en bruger defineret install, så bliver du
spurgt om du vil:
*Jeg accepterer, installer sponsorprogrammet*

That why you made a *ged i den*

Vil du have kontrol over computeren eller
tar' den kontrol over dig

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 12-08-03 23:30

On Fri, 8 Aug 2003 14:50:49 +0200, "Gevaldi" <georg_valdi (at)
hotmail.com> wrote:

> [...]
>*Jeg accepterer, installer sponsorprogrammet*
>
>That why you made a *ged i den*
>
>Vil du have kontrol over computeren eller

Ved det Det plejer jeg heller ikke, men jeg regnede ikke med _så_
meget spyware alligevel!! Det var jo helt vildt!!
Jeg satte selv det famøse kryds i den famøse boks - og fremover rør
jeg ikke Plus!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-08-03 09:43

"Lars Grau" <newsXXX@ilejr.dk> wrote in message
> [...]
> installeret ved en sufertur på nettet, hvis der er nogen som kan fortælle
> mig hvordan man kommer det til livs igen ville jeg blive glad.

Ja det er fra messenger plus... Jeg mener ikke add-aware kan fjerne den..
Det prøvede jeg i hvertfald.. Men der følger faktisk en afinstaller med...
Hvor man så skal trykke nogle tal, som kommer frem..... Næsten gang du så
installaere messenger plus... så kryds af, hvor du siger ja tak til sponser
software

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-03 10:27

Bjarke Hansen skrev:
> Næsten gang du så installaere messenger plus... så kryds
> af, hvor du siger ja tak til sponser software

Er det ikke lige omvendt, fjern krydset og
nej tak til sponsor software?

Fra : jens

Dato : 09-08-03 10:38

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en

>Næsten gang du så
> installaere messenger plus... så kryds af, hvor du siger ja tak til
sponser
> software

Krydset skal da netop fjernes...., så det bliver nej til sponsoren... ??

Mvh Jens

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 12-08-03 23:29

On Sat, 9 Aug 2003 10:43:23 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>installaere messenger plus... så kryds af, hvor du siger ja tak til sponser

Jeg afinstallerede med tilføj/Fjern og brugte AdAware bagefter. Så var
det væk.

Morten
morten@bowman.dk