MS Windows
briani 27239
811493 -sikkerhedsopdatering på Windowsupd~
Fra : Onkel Ond

Dato : 08-08-03 08:46

Hej,

Jeg har et problem med 811493: Sikkerhedsopdatering (Windows XP) på
Windowsupdate -den bliver ved med at figurere på listen over vigtige
opdateringer og service packs, der mangler at blive installeret, og det
på trods af at jeg har installeret den flere gange, med succes, hvilket
også fremgår af installationsoversigten.
Er der andre der har haft samme oplevelse, og er det i det hele taget et
problem, og hvad kan der gøres ved det? Der står ikke noget i MS' online
FAQ...

Jeg bruger WinXP Pro SP-1 DK

Med venlig hilsen
Jakob Færch-Jensen

--
"Og hvis det er OT, så giv en venlig henvisning til rette sted,
istedet for at svinge det hellige sværd og starte en laaaang

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-08-03 13:30

Onkel Ond skrev:

> Der står ikke noget i MS' online FAQ...