MS Windows
briani 27239
Xp og statusbar
Fra : Sunnyboy

Dato : 07-08-03 16:40

Hvordan får jeg statusbaren til at blive i exploreren og internet
exploreren? Hver gang jeg har slået den til forsvinder den igen - pisse
irriterende!

Søren

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 07-08-03 16:43

Sunnyboy wrote:
> Hvordan får jeg statusbaren til at blive i exploreren og internet
> exploreren? Hver gang jeg har slået den til forsvinder den igen -
> pisse irriterende!

Start Explorer / Vis / Flueben i Statusbar

Mikkel

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-08-03 16:50

In dk.edb.system.ms-windows, Jens Mikkel Lausten wrote:

>Start Explorer / Vis / Flueben i Statusbar

Kombinér det med "Anvend på alle mapper" (eller hvad det nu hedder).

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 07-08-03 17:15

Lars Stokholm wrote:

> Kombinér det med "Anvend på alle mapper" (eller hvad det nu hedder).

OK Start Explorer / Vis / Flueben i Statusbar
Åben Mappeindstillinger (mappe ikon med flueben på) eller funktioner /
mappeindstillinger / Vis / Anvend på alle mapper
Mikkel