MS Windows
briani 27239
Problemer med ram
Fra : monty

Dato : 06-08-03 20:35

Jeg har en maskine der kører xp og der er 512 mb DDR Ram. Jeg har et lille
program til at ligge i bunden hvor jeg kan se hvor meget ram der er i brug.
Når jeg bare starter xp op og ikke kører nogle programmer så er der "kun"
350 mb ram fri. Er det normalt at den æder så meget?

Dennis

Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-08-03 22:44

"monty" <monty (skal fjernes)@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg bare starter xp op og ikke kører nogle programmer så er der "kun"
> 350 mb ram fri. Er det normalt at den æder så meget?

XP æder en del RAM, jeg har selv 768 Mb i min maskine, og der er ca. 572 fri
når jeg kører.
Så man må da sige at det er et program der formår at sluge noget hukommelse

---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : arc@na

Dato : 07-08-03 22:09

"monty" <monty (skal fjernes)@mail.tdcadsl.dk> wrote in

> Jeg har en maskine der kører xp og der er 512 mb DDR Ram. Jeg har et
> lille program til at ligge i bunden hvor jeg kan se hvor meget ram der
> er i brug. ...(snip)...

Hvorfor bruger du ikke bare Performance-dimsen i Task Manager (Ctrl-Alt-
Del)? Så kan du altid se hvor meget ledig RAM du har, og det er indbygget i
Winblows...

arc@na