MS Windows
briani 27239
Internet Explorer v. 6.0.2800
Fra : Agemam

Dato : 06-08-03 20:19

Hejsa

Jeg har et ting jeg vil spørge om.
Min IE "glemmer" statuslinien, hver gang Browseren lukkes. Når jeg skal
starte den igen, skal jeg altid selv aktivere denne statuslinie.

Er der en måde hvorledes man kan få IE til selv at gøre dette ??

Jeg bruger:

Win XP Pro.
Internet Explorer 6.0.2800

Regards

Agemam
ICQ: 92511211
PC system:

Intel P4 2533 Mhz
512 MB DDR (PC2700) Ram
70 GB Harddisk
ECS L4S8A2 DX S.478 bundkort
Windows XP Pro.

Fra : Leony

Dato : 06-08-03 21:04

"Agemam" <asving@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Min IE "glemmer" statuslinien, hver gang Browseren lukkes. Når jeg
> skal starte den igen, skal jeg altid selv aktivere denne statuslinie.
> Er der en måde hvorledes man kan få IE til selv at gøre dette ??

Lad IE være åben, åbn så en tilfældig mappe, gå i funktioner =>
mapeindstillinger => Vis => Klik på Anvend på alle mapper.

Ifølge denne skulle det kunne ændres i registreringsdatabasen:
http://www.anetforums.com/posts.aspx?ThreadIndex=3467
(se posts fra brettm, tiltoo og r_genius).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Agemam