MS Windows
briani 27239
Uninstall hvilken program skal jeg bruge
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-08-03 20:45

ja det lyder mærkligt og i vil nok svarer afinstaler da findes i XP.
men den finde ikke alle de programmer som kører på min putter.
jeg har fået en del som sled har lagt sig ind på min putter og de findes
ikke i afinstall.
så nu leder jeg efter et program da er beder.

findes da sådan et ????

Ps når jeg finder programmene så er da ikke noget afinstall med i mappen
hvor de ligger, og hvis jeg sletter biblo så siger den at den bruger en fil
i mappen så jeg ikke kan slette det.

og findes da et program da kan se hvormange programmer da faktisk kører når
jeg bruger min computer kunne godt tænke mig at da er alt for mange jeg ikke
bruge som barer kører og bruge min hukomsels og speed.

Hilsen Thomas

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 05-08-03 22:11

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> bruge som barer kører og bruge min hukomsels og speed.

Ashampoo UnInstaller Suite
http://www.ashampoo.com/frontend/products/php/product.php?idstring=0103&PHPSESSID=6be565b195775fae7e291b0917087d28
M.v.h.
EA

Fra : BOH

Dato : 06-08-03 00:23

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> mappen hvor de ligger, og hvis jeg sletter biblo så siger den at den
> bruger en fil i mappen så jeg ikke kan slette det.

Brug fremover tilføj/fjern programmer i kontrolpanel, INDEN du sletter
programfiler

--
Mvh Morten

Fra : Leo E

> [...]