MS Windows
briani 27239
Sløv PC'er
Fra : Henrik-Lange

Dato : 05-08-03 16:43

Hej alle folk....

Jeg har lige formateret min PC'er her i dag og DAMN den er SLØV så det gør
en ting og forstår ikk hvorfor eftersom den IKK var så sløv inden jeg
formaterede den...

Nogen der kan hjælpe mig med at få den hurtig igen eller kan sige mig
hvorfor ?

Og har det noget at gøre med at før var det Fat32 nu er der ntfs dvs min
harddisk da j formaterede den....

--/ Henrik Lange
--/ Langeben@stofanetREMOVETHIS.dk
--/ http://home1.stofanet.dk/henrik-lange

Fra : BOH

Dato : 06-08-03 00:30

Henrik-Lange wrote:
> [...]
> hvorfor ?
>
> Og har det noget at gøre med at før var det Fat32 nu er der ntfs dvs

Har du husket chipset drivere?
Hvis du f.eks. kører med standard driver til din EIDE, vil din
diskperformance være ringe= sløv maskine.
Hvis det er Intel bundkort, kan Intel App. Accelerator også anbefales

Og nye drivere iøvrigt, grafikkort, netkort, lydkort m.v.

--
Mvh Morten

Fra : Leo E

Dato : 06-08-03 09:28

"BOH" <no@mails.thanx> wrote in message news:<3f303e04$0$24721$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]

Hvordan sløv-programmer du kører,spil,eller hvad?

Fra : Henrik-Lange

Dato : 06-08-03 16:11

> Hvordan sløv-programmer du kører,spil,eller hvad?

Programmer JA... feks kan det tage en verdenskrig bare at åbne explorer...

--
- - - - -
Mvh.

Fra : jens

Dato : 06-08-03 11:20

"Henrik-Lange" <langeben@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan hjælpe mig med at få den hurtig igen eller kan sige mig
> hvorfor ?

Tryk "ctrl-alt-del" og se hvilken process der optager maskinen...., det gør
det lidt nemmere.

> Og har det noget at gøre med at før var det Fat32 nu er der ntfs dvs min
> harddisk da j formaterede den....

Nej.

Mvh Jens

Fra : Leo E

Dato : 07-08-03 06:09

"Henrik-Lange" <langeben@stofanet.dk> wrote in message news:<3f2fd179$0$19388$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> [...]
> hvorfor ?
>
> Og har det noget at gøre med at før var det Fat32 nu er der ntfs dvs min

Nej, det har intet med dit styrsystem at gøre, du ku´prøve at
defragmentere og evt. kør en chkdsk. Har du antivirus, firewall,
spybot eller et andet spyprogram. Prøv også lige at tjekke ram:
http://hcidesign.com/memtest/download.html
Hilsen: Leo