MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fejl med DirectX 9.0b ?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-08-03 20:19

Hej

Jeg har på fornemmeren at der er et eller andet lort med den version af
directX 9.0b...

Jeg kan snart min XP serialkode på fingerspidserne, da jeg har måtte
geninstallere XP utallige gange..

Nemlig hver gang jeg har kørt windows update.. Så når computeren starter op,
siger den at den mangler "system" og når jeg vil køre repair fra windows cd,
så kan ikke finde nogen windows installation...

Min opsætning er:

MSI 865PE NEO2fis2r
ATI radeon 9700 (kræver directX9)
Seagate 120 S-ATA harddisk, tilsluttet til Promise 378 S-ata controller på
bundkortet.

Når jeg har kørt servicepack 1a er der ikke nogen problemer!

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-08-03 21:38

> [...]
> bundkortet.
>
> Når jeg har kørt servicepack 1a er der ikke nogen problemer!

Jeg har ingen problemer her med DX9.0b, SP1 og GeForce4 grafikkort.

Fra : Leo E

Dato : 05-08-03 06:14

Så prøv at fjern den og så ind med 8´eren: http://www.superfoxs.com/

Fra : Jacob E.

Dato : 05-08-03 10:32

Hej Leo...

Er du ikke rar at lære lidt om citatteknik? Du har jo en masse gode råd at
give af, men de er ikke til at finde, når du "gemmer" dem inde i andres
meddelelser.

www.usenet.dk / http://www.usenet.dk/info/skriveteknik.html

Mvh Jacob E.

Fra : Leo E

Dato : 05-08-03 14:11

"Jacob E." <not@realmail.ok> wrote in message news:<bgntkh$ag6$1@sunsite.dk>...
> [...]
> give af, men de er ikke til at finde, når du "gemmer" dem inde i andres

Hej Jacob
Ja okay, det kan jeg godt se, men det så ikke helt såd´n ud da jeg skrev
det.

Der lavede jeg afstand til det ovenstående, det er sket før at det
kommer lige i forlængelse af spg.
Jeg må så til at klippe istedet for.
Hilsen: Leo