MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Konsistens på drev (C:)?
Fra : Mr. Endeavour

Dato : 04-08-03 07:04

Hello.

Mit WindowsXP PRO (DK) er begyndt at 'ville undersøge drev C for
konsistens'?

Aner ikke, hvordan det begyndte, men det kommer ca. hver 3.-4. gang, den
starter
op.
Hvis jeg lader den undersøge disken, går der kun 3-4 gange igen .. så vil
den til
det igen.

01. Hvordan er det opstået .. denne "trang til undersøgelse"?
02. Hvad er mit drev C's konsistens egentlig?
03. Hvordan stopper jeg det igen?

..: Bye :.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 04-08-03 13:18

Mr. Endeavour skrev:

> 01. Hvordan er det opstået .. denne "trang til undersøgelse"?

Svært at sige, men et eller andet forstyrrer nok Windows i selve
nedlukningsfasen så den tror at den ikke er blevet lukket ordentligt
når du starter den igen.

> 02. Hvad er mit drev C's konsistens egentlig?

Indholdet af disken. Det kan tage skade hvis du ikke får lukket
Windows ordentligt ned.

> 03. Hvordan stopper jeg det igen?

Der kan være flere årsager, men prøv i første omgang:
<http://support.microsoft.com/?kbid=316506>.

Madsen.