MS Windows
briani 27239
underligt
Fra : Rune Thougaard

Dato : 04-08-03 06:28

Er det muligt at se hvad men sidst har downloaded og hvor det ligger en
slaks "dagbog" da jeg ikke kan finde nogle af de filer jeg har fået tilsendt
hverken om de er downloaded (intet ulovling).

mvh. Rune Thougaard Kristensen
--
http://rtk-design.dk // http://dalgaards.dk
http://hh-indretning.dk // http://www.vinperlen.dk

Fra : Rune Thougaard

Dato : 04-08-03 06:30

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev i en meddelelse news:3f2deee5$0
> [...]
tilsendt
> hverken om de er downloaded (intet ulovling).
Det skal lige siges at jeg skal finde disse informationer i WinXP prof.

Fra : Leony

Dato : 04-08-03 07:17

> Er det muligt at se hvad men sidst har downloaded og hvor det ligger
> en slaks "dagbog" da jeg ikke kan finde nogle af de filer jeg har
> fået tilsendt hverken om de er downloaded (intet ulovling).

Hvis de er downloadet med en downlaod manager vil disse ofte gemme en
liste over senest downloadede filer.

Der er jo også mulighed for at bruge søgefunktionen i Windows. Du finder
den i Startmenuen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Rune Thougaard

Dato : 04-08-03 07:19

> Hvis de er downloadet med en downlaod manager vil disse ofte gemme en
> liste over senest downloadede filer.
>
> Der er jo også mulighed for at bruge søgefunktionen i Windows. Du finder
> den i Startmenuen.

nej, den er ikke downloaded med en manager og hvis jeg nu heller ikke ved
hvad filen hedder..??

mvh. Rune Thougaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-08-03 07:31

Rune Thougaard wrote:

> nej, den er ikke downloaded med en manager og hvis jeg nu heller ikke ved
> hvad filen hedder..??

I søgefunktionen kan du blandt andet søge efter filer oprettet efter en
bestemt dato.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : klander

Dato : 04-08-03 09:29

> nej, den er ikke downloaded med en manager og hvis jeg nu heller ikke ved
> hvad filen hedder..??
>
> mvh. Rune Thougaard

Det er vel et spørgsmål om at sætte det i system det du downloader ;)
Jeg har en mappe der hedder download, der ryger alt hvad jeg henter ned i,
også fra mail.
Derefter kan du jo ligger det på en cd eller cdrw eller på en anden
harddisk,
så ved du hvor det er..
Mvh
Kurt