MS Windows
briani 27239
fjerne hjælp til handicappede
Fra : GOnZo

Dato : 03-08-03 20:03

Hej ng.

hvordan fjerner jeg programmet "hjælp til handicappede" (evt slår det fra)
da det er sk... irreterende at det kommer frem når dere skal spilles ( efter
5 tryk på shift)

Hilsen Jan

Fra : Laziter [9440]

Dato : 03-08-03 20:57

"GOnZo" <ernbro@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvordan fjerner jeg programmet "hjælp til handicappede" (evt slår det fra)
> da det er sk... irreterende at det kommer frem når dere skal spilles (

Gå ind i kontrolpanelet -> Hjælp til handicappede ->hjælp til handicappede,
og fjern fluebenene ved alt i fanebladet "tastaur" så skulle det ikke genere
dig mere, har selv lidt under det samme

---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : ASKF

Dato : 04-08-03 01:57

Laziter [9440] ytrede sig i <bgjpe8$5if$1@sunsite.dk> med dette:

> [...]
>og fjern fluebenene ved alt i fanebladet "tastaur" så skulle det ikke genere

Hvorfor ikke fjerne den helt:

* åbn filen c:\winnt\inf\sysoc.inf (tilpas stien til dit eget system)
* i tredje sektion i filen står overskriften "old base components", hvor
du skal fjerne ordet HIDE i de 8 nedenstående punkter. Kun ordet HIDE,
så der kommer til at stå noget der ligner blablabla,,tal - altså med
to kommaer efter hinanden
* åbn tilføj/fjern programmer og vælg "tilføj/fjern windowskomponenter"
* der er nu et punkt der hedder "tilbehør og funktioner", som giver
mulighed for at fjerne hjælp til handicappede
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"