MS Windows
briani 27239
Nødråb OE fra defekt disk (Win XP pro)
Fra : Sten Sønderhousen

Dato : 03-08-03 09:31

Hej NG

Håber nogen kan hjælpe med mine problemer.

1:) henvisning til tidligere indlæg fra mig (WIN XP pro
genoprettelse/reparer )

2:) Hvis jeg ikke kan få gang i den så vi jeg gerne hente adressekartoteket
og mails ud så jeg kan bruge det på min nye instalation. Problemet er mest
adrressekartoteket da jeg ikke lige har en brugbar export. ;-(

3:) Jeg har lige startet en ny HD op med win XP pro på og mine mails ligger
på en anden HD da jeg før har måtte starte op igen. Nu vil den nye OE dog
ikke hente de gamle mails. Jeg kan godt skifte lagermappe og siger også at
jeg gerne vil bruge det mmails opsætning der ligger i mappen. Efter at
genstarte OE skulle det så være på plads. (det plejer det) Men denne gang er
indstillingen hoppet tilbage til standart indstillingen.??

Hilsen

Sten

Fra : Sten Sønderhousen

Dato : 03-08-03 09:39

Undskyld OT.
Jeg har også sendt det i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Hilsen
Sten