MS Windows
briani 27239
Lukke W XP- Home
Fra : Ole Larsen

Dato : 02-08-03 23:41

Hej,
når jeg lukker kommer et vindue, der siger

Lukker hpoevm08.exe, og det varer lidt. Så kommer et vindue, der siger at
samme prgrm ikke svarer.
Programmet er til min hp psc 1210 (event manager).
Hvordan slipper jeg for den ventetid der opstår p.gr.a. dette?

--
Mvh, Ole.
Slet det, du ikke kommenterer og skriv under det du svarer på.

Fra : H_Luchter

Dato : 02-08-03 23:52

Er programmet nødvendigt for at bruge printeren, eller er det noget
overflødigt som fx en værktøjskasse, som HP jo elsker

Fra : Ole Larsen

Dato : 03-08-03 00:30

"H_Luchter" <Lucrter@dk> skrev i en meddelelse
> Er programmet nødvendigt for at bruge printeren, eller er det noget
> overflødigt som fx en værktøjskasse, som HP jo elsker

Aner det ikke, men jeg kan prøve at tage en kopi af den og så slette den og
se hvad der sker.....?

Fra : H_Luchter

Dato : 03-08-03 00:42

Det er sikkert nok at fjerne et flueben via msconfig, hvis du kender den.