MS Windows
briani 27239
Nødvendige startprogrammer?
Fra : Jensen

Dato : 02-08-03 20:48

Jeg har gennemset mine startprogrammer og er faldet over to, hvis
berettigelse jeg ikke er klar over:atiptaxx.exe, der ligger i
windows/system32 og ctfmon, der ligger samme sted. Skal jheg bare lade
dem ligge som startprogrammer?
Venligst Jørgen Jensen

Fra : Michael U. Hove

Dato : 02-08-03 21:01

Jensen wrote:
> [...]
> berettigelse jeg ikke er klar over:atiptaxx.exe, der ligger i
> windows/system32 og ctfmon, der ligger samme sted. Skal jheg bare lade

http://support.microsoft.com/?kbid=282599

http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_a.htm

Husk: Google er din ven

mvh
/michael

Fra : Jensen

Dato : 02-08-03 22:30

Kære Michael og Johnny.
Tak for hurtige svar. Jeg tror sgu jeg beholder dem i startmenuen.
Venlig hilsen Jørgen

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 02-08-03 21:42

On Sat, 02 Aug 2003 21:48:16 +0200, Jensen <ppanter(nospam)@City.dk>
wrote:

> [...]
>berettigelse jeg ikke er klar over:atiptaxx.exe, der ligger i
>windows/system32 og ctfmon, der ligger samme sted. Skal jheg bare lade

atiptaxx: http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_a.htm

ctfmon: http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_c.htm

Mvh. Johnny