MS Windows
briani 27239
Gemme indstillinger XP Pro
Fra : Nederbasse

Dato : 02-08-03 14:38

Hej Gruppe
Kan man gemme ALLE indstillinger for ALLE brugere, post. net o.s.v. Så de
kan gendannes efter en reinstallation ?

Lars

Fra : H_Luchter

Dato : 02-08-03 14:58

ALLE: Nej. De fleste: Ja.
Brug guiden "Overførsel af filer og indstillinger"

Fra : Nederbasse

Dato : 02-08-03 15:17

"H_Luchter" <Lucrter@dk> skrev i en meddelelse
> ALLE: Nej. De fleste: Ja.
> Brug guiden "Overførsel af filer og indstillinger"

Hvad er det så der bliver gemt ?
Det er mest fordi jeg er træt af sætte post ol. op og da maskinen skal
formateres ville det være rart om man lige kunne sætte op igen i et snuptag.

Lars

Fra : H_Luchter

Dato : 02-08-03 15:21

Det husker jeg ikke lige i hovedet. Men en ting er sikker: Meddelelsesregler
i OE bliver ødelagt...

Fra : Leo E

Dato : 02-08-03 17:51

"H_Luchter" <Lucrter@dk> wrote in message news:<3f2bc8ea$0$13231$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Det husker jeg ikke lige i hovedet. Men en ting er sikker: Meddelelsesregler
> i OE bliver ødelagt...
>
> "Nederbasse" <lane@NOHAMjubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> snuptag.

ikke lave backup på cd-r?
Leo

Fra : Nederbasse

Dato : 03-08-03 00:27

> ikke lave backup på cd-r?
> Leo

Jeg kan sagtens brænde og det ville være nemt hvis man bare kunne brænde
folderen documents and settings og så kopier den tilbage men det kan ikke
´lade sig gøre.

Lars

Fra : H_Luchter

Dato : 03-08-03 00:41

Der ligger hundreder (mindst) indstillinger i registreringsdatabasen, som
ikke blot kan pilles ud.

Herudover kan nævnes Word-skabeloner, brugerordbøger, koder til netbank osv.

Fra : Leo E

Dato : 03-08-03 09:45

"Nederbasse" <lane@NOHAMjubiipost.dk> wrote in message news:<bghhch$25pn$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
> folderen documents and settings og så kopier den tilbage men det kan ikke
Er det på grund af filbeskyttelsen? så prøv at se her:
www.winguides.com/registry/display.php/790/
Leo